text1

پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403-

نتایج اولین روز از مسابقات فوتبال وکلای ایران

دیده بان هشتم : اولين روز از مسابقات فوتبال وكلاى ايران كه در شهر شيراز در حال برگزارى است امروز با چهار ديدار خاتمه يافت.

در اولين مسابقه كه بين تيمهاى كانون وكلاى مركز و مركز مشاوران قوه قضائيه برگزار شد دو تيم با نتيجه ٢-٢ به تساوى رسيدند و امتيازات را تقسيم نمودند. هر دو گل تيم كانون وكلاى مركز را آقاى مهرداد كاظمى انارمرزی به ثمر رساند.

سایت حقوقی

 

سایت حقوقی

 

 

سایت حقوقی

 

سایت حقوقی

 

 

در دومين ديدار كه بين تيمهاى كانون وكلاى بوشهر و مازندران برگزار شد كانون مازندران موفق شد در اين بازى را با نتيجه دو بر يك حريف خود را مغلوب نمايد.

سایت حقوقی

 

 

سایت حقوقی

 

سایت حقوقی

سومين بازى هم بين تيمهاى وكلاى جوان مركز و تيم فارس (پارس) برگزار شد كه اين بازى نيز به مانند ديگر بازى تيم كانون مركز با نتيجه ٢-٢ خاتمه يافت و تيمها امتيازات خود را تقسيم نمودند. اين بازى در حالى با نتيجه مساوى تمام شد كه ابتدا تيم شيراز در دقيقه بيست بازى اولين گل خود را وارد دروازه تيم وكلاى مركز نمود و ده دقيقه بعد نيز در يك غافلگيرى موفق شد دومين گل خود را وارد دروازه مركز نمايد و نيمه اول با همين نتيجه پايان يافت. اما در نيمه دوم تيم مركز با تغيير تاكتيك از جانب سرمربى خود (وكيل سعيد بيات) و انجام دو تعويض و در شرايطى كه تيم بازيكن ديگرى جهت تعويض نداشت بازى خود را هجومى آغاز نمود و موفق شد اولين گل خود را از روى نقطه پنالتى توسط آقاى كيوان عزيزى به ثمر برساند. در حالى كه تيم شيراز در دقايق پايانى براى حفظ نتيجه كاملا بسته بازى مى كرد و دل به ضد حمله ها بسته بود ، تيم كانون مركز به بازى مستقيم روى آورد و در حالى كه چند دقيقه به پايان بازى باقى مانده بود آقاى تورج امان الهى از روى يك سانتر از منطقه راست زمين موفق شد با يك ضربه سر زيبا دروازه حريف را باز كند و اين نتيجه تا پايان بازى باقى ماند.

سایت حقوقی

 

 

سایت حقوقی

 

سایت حقوقی

 

سایت حقوقی

چهارمين بازى نيز به تيمهاى كانون وكلاى البرز و تيم فارس (پرشيا) اختصاص داشت كه در يك بازى درگيرانه و همراه با خشونت و در حالى كه سه نفر از تيم البرز و يك نفر از تيم فارس اخراج شدند اين بازى در نهايت با نتيجه ٣-٣ خاتمه يافت و اين دو تيم نيز امتيازات بازى را بين خود تقسيم نمودند.

دومين روز از مسابقات نيز فردا به ترتيب بين تيمهاى كانون وكلاى مركز(جوان) و كانون وكلاى بوشهر، تيم كانون وكلاى البرز و تيم مركز مشاوران فارس، تيم وكلاى مركز و تيم وكلاى فارس (پرشيا) و نيز تيمهاى وكلاى مازندران و كانون فارس(پارس) از سر گرفته خواهد شد.

منتشر شده در یکشنبه, 27 آبان 1397 21:04

 

 apple1  android1  tel11  insta1

00911556

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش