text1

جمعه, 31 فروردين 1403-

طرح قضایی«نصب ردیاب بر روی خودروها» تا پایان سال اجرا می‌شود

دیده بان هشتم : مدیرکل پیشگیری‌های وضعی قوه قضائیه از اعلام فراخوان به شرکت‌های خصوصی برای مشارکت در اجرای طرح نصب ردیاب خودرو تا یک ماه آینده خبردادو گفت: امیدواریم این طرح تا پایان سال اجرایی شود.
سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، علیرضا ساوری  در خصوص آخرین وضعیت اجرای طرح نصب ردیاب بر روی خودروها، گفت: آخرین  مراحل اجرای این طرح را با انعقاد قرارداد با شرکت هایی که نصب کننده ردیاب خودرو هستند، عملیاتی می کنیم.
وی از اعلام فراخوان به این شرکت ها خبرداد و گفت: این فراخوان تا ظرف یک ماه آینده به شرکت ها اعلام می شود. در حال حاضر پیشنهاد و قیمت اولیه این شرکت ها بین ۱۵۰ تا۱۶۰ هزار تومان است که ماامیدواریم  این رقم  را کاهش دهیم.
مدیرکل پیشگیری های وضعی قوه قضائیه افزود: شرکت هایی که نصب کننده دستگاه ردیاب خودرو هستند، طرف قرارداد ما محسوب می شوندو قرار است از بین چند شرکت، شرکتی که بهترین کیفیت و تکنولوژی را به ههمراه قیمت مناسب داشته باشد، برای اجرای طرح انتخاب شود.
ساوری در خصوص زمان اجرای طرح نصب ردیاب خودروها برای کاهش سرقت ها،گفت: امیدواریم  بتوانیم تا پایان سال این طرح را اجرا کنیم.
وی افزود: متاسفانه بر اساس آمارها بیشترین سرقت ها مربوط به خودروهایی با مدل ۸۸ و پایین تراست که به هیچ وجه از  سیستم ایمنی بالایی برخوردار نیستند.
مدیرکل پیشگیری‌های وضعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با اشاره به نصب طرح ردیاب بر روی خودروهای مدل ۸۸و پایین تر به شرط رضایت مالک خودرو، اظهار کرد: بهره‌گیری از دستگاه ردیاب خودرو و نصب آن بر روی خودروهای تولیدی سال ساخت ۱۳۸۸ و قبل از آن قرار است به صورت پایلوت در استان‌های تهران، البرز،‌ خراسان رضوی،‌ فارس،‌ اصفهان و کرمانشاه ‌اجرا شود.  
مهر
منتشر شده در سه شنبه, 12 بهمن 1395 10:59

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش