text1

جمعه, 07 ارديبهشت 1403-

برخورد قوه قضائیه در مبارزه با فساد بدون تبعیض است/ پرونده پسر ابتکار دعوا بر سر «چک» است

دیده بان هشتم : حجت الاسلام اژه‌ای در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده فرزند یکی از مسئولان دولتی با بیان اینکه برخورد قوه قضائیه در مبارزه با فساد بدون تبعیض است، گفت: پرونده تشکیل شده، دعوای شخصی بوده و فساد مالی نیست.
سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، حجت الاسلام محسنی اژه ای در حاشیه نشست تخصصی بررسی ابعاد حقوقی نفوذ در عرصه اقتصاد سیاسی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا صحت دارد فقط دو صفحه از رای پرونده بابک زنجانی به او ابلاغ شده است گفت:  از حکم پرونده که چقدر و چگونه بوده است خبر ندارم. معمولا رای زیاد نیست و گردش کار  پرونده طولانی است.
وی افزود: از رای پرونده وکیل و متهم مطلع شدند و ابلاغ شده است گاهی اوقات رأی طولانی است که معمولا آن را می‌خوانند و یادداشت بر می‌دارند. 
حجت الاسلام اژه‌ای درباره برگرداندن وجوه در این پرونده گفت: پیوسته تلاش شده و می‌شود که باقی مانده وجهی که مانده برگردد.
معاون اول قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره اقدامات دستگاه قضا در مورد پرونده حسین فریدون، ضمن تاکید به خبرنگاران درباره ذکر نکردن اسامی افراد، تصریح کرد: برخورد قوه قضاییه بدون تبعیض است. تا اتهامی متوجه کسی نباشد، نمی توانیم  او را تعقیب کنیم و هر وقت مستند و مدرکی پیدا کردیم، می توانیم اقدام کنیم. 
وی تاکید کرد: برخورد جناحی و  سیاسی در مبارزه با فساد نداشته باشیم. هیچ کس از فرد متخلف دفاع نمی کند و شاید این فرد از بستگان دیگری باشد؛ مهم این است که اگر تخلفی شد و جرمی بود و ثابت شد با او برخورد شود.
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی دیگر درباره حسین فریدون گفت: در برخی رسانه ها علیه این فرد مسایلی مطرح شده که خلاف قانون است و اگر این فرد شکایت کند انتشار دهنده و گوینده تحت تعقیب قرارمی گیرد.
 
وی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده فرزند یکی از مسئولان دولتی گفت: مساله یک چک بود و شاکی خصوصی داشته است، شنیدم اعاده دادرسی خواستند و تعقیب می شود. پرونده تشکیل شده، دعوای شخصی بوده و فساد مالی و از ناحیه بیت المال نیست و نباید مسائل حقوقی را  با سیاسی خلط نکنید.
خبرگزاری فارس
منتشر شده در یکشنبه, 10 بهمن 1395 13:03

 

 apple1  android1  tel11  insta1

00911556

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش