text1

پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403-

وکیل بابک زنجانی: شرکت نفت در حال مذاکره برای فروش شرکت اونر ایر است

دیده بان هشتم : وکیل بابک زنجانی گفت: شرکت نفت در حال مذاکره با خریداران شرکت هواپیمایی اونر ایر ترکیه است.
سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، رسول کوهپایه زاده در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا خبر منتشر شده در خصوص پیدا شدن مشتری برای شرکت هواپیمایی اونر ایر متعلق به بابک زنجانی صحت دارد؟ افزود: فقط می دانم که دوستان شرکت نفت در حال مذاکره با خریداران هستند اما اینکه به چه مبلغ و به چه کسی فروخته خواهد شد در جریان نیستم. 
وی گفت: این اقدام شرکت نفت بر اساس وکالت بلاعزلی است که موکلم در فروردین امسال به شرکت نفت داده است و بر اساس این وکالتنامه اموال موکلم با تلاش شرکت نفت می تواند در محاکم ترکیه پیگیری شود تا از این طریق این اموال به فروش برسد. 
کوهپایه زاده دادن این وکالت را نشان از همکاری بابک زنجانی با شرکت نفت خواند و افزود: اگر این شرکت هواپیمایی فروخته شود مبلغ قابل توجهی از بدهی موکلم تسویه خواهد شد. 
وی گفت: اینکه گفته می شود موکلم در بازگرداندن اموال همکاری نمی کند صحت ندارد چراکه هم اکنون موکلم بیش از سه سال در انفرادی به سر می برد و هر کاری که از دستش برمی آمده انجام داده است و دادن وکالت بلاعزل به شرکت نفت یکی از مواردی است که این همکاری را تأیید می کند. 
کوهپایه زاده در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا حکم دیوان عالی کشور در خصوص موکلتان ابلاغ شده است یا نه؟ افزود: تاکنون حکمی ابلاغ نشده است و قطعاً ما بر اساس مواد 474 و 477 قانون آیین دادرسی کیفری حق اعتراض داریم و می توانیم از ظرفیت های قانونی استفاده کنیم. 
وی گفت: بر اساس رأی دادگاه بدهی موکلم یک میلیارد و 967 میلیون و 500 هزار یورو است که حدود هشت هزار میلیارد تومان می شود و از این مبلغ دو هزار میلیارد تومان از اموال داخلی موکلم کسر شد که هم اکنون بدهی موکلم شش هزار میلیارد تومان است که البته مطالبی هم در خصوص اضافه شدن سود به این مبلغ برخی اوقات مطرح می شود.
خبرگزاری صدا و سیما
منتشر شده در یکشنبه, 12 دی 1395 13:45

 

 apple1  android1  tel11  insta1

00911556

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش