text1

پنج شنبه, 09 فروردين 1403-

پلیس فعلا کاری با کانال‌های تلگرامی ندارد/ منتظر دستورالعمل‌های ابلاغی از وزارت ارشاد هستیم

دیده بان هشتم : سخنگوی ناجا گفت: در خصوص کنترل و چگونگی برخورد با کانال‌های تلگرامی منتظر دستورالعمل‌ها و قوانینی هستیم که وزارت ارشاد به ما ابلاغ خواهد کرد، از همین رو فعلا پلیس هیچ کاری با کانال‌های تلگرامی ندارد تا اینکه این ابلاغ به دست ما برسد.
سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، سردار منتظرالمهدی امروز در نشستی خبری در خصوص خبر ورود مواد مخدر جدید به کشور گفت: سوداگران مواد مخدر همواره سعی می‌کنند با نام‌های جدید و بسته‌بندی‌های جدید مواد مخدرها را به بازار عرضه کنند. ما در دنیا 300 نوع مواد مخدر داریم که پایه‌ اکثر آنها از شیشه و آمفتامین است. از ماده شادی‌زایی به عنوان مواد مخدر جدید، در سایت‌ها نام برده می‌شود که این مواد مخدر به تازگی وارد ایران نشده است و ورود آن به سال 84 باز می‌گردد.
وی با اشاره به اقدامات پلیس در خصوص کانال‌های تلگرامی خاطرنشان کرد: در خصوص کنترل و چگونگی برخورد با کانال‌های تلگرامی منتظر دستورالعمل‌ها و قوانینی هستیم که وزارت ارشاد به ما ابلاغ خواهد کرد. فعلا پلیس هیچ کاری با کانال‌های تلگرامی ندارد تا اینکه این ابلاغ به دست ما برسد.
منتظر المهدی در خصوص آینده قانون خرید خدمت سربازی توسط مشمولان غائب گفت: برای سال آینده طرحی در خصوص خرید خدمت سربازی توسط مشمولانی که بیش از 8 سال غیبت سربازی داشتند را به مجلس برای بررسی و تصویب داده‌ایم، اما این که این قانون اجرایی شود؛ مشخص نیست. همه بودجه‌های به دست آمده به حساب دولت پرداخت می‌شود و مشمولانی که هر 24 قسط تعیین شده را پرداخت نکنند؛ نمی‌توانند کارت پایان خدمت را دریافت کنند.
سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به شناسایی عامل حادثه کرمان گفت: فردی که عامل حادثه کرمان بود متواری شد، اما همکاران ما این فرد را شناسایی کرد‌ه‌اند، ولی هنوز دستگیر نشده است. ما تلاش می‌کنیم که هر چه سریعتر این جنایت‌کار را دستگیر کنیم.
ایلنا
منتشر شده در یکشنبه, 05 دی 1395 15:46

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش