text1

جمعه, 07 ارديبهشت 1403-

توجه به پرداخت عوارض به جای جریمه در تصویب طرح اصلاح ترافیکی معابر/ لزوم همکاری بخش‌های مختلف در اجرای این طرح

دیده بان هشتم : محمدرضا مهماندار در رابطه با رویکرد موجود در تصویب طرح اصلاح ترافیکی معابر گفت: ما باید به جای دریافت جریمه به سمت دریافت عوارض پیش رویم که این رویکرد در تصویب طرح اصلاح ترافیکی معابر مدنظر قرار دارد.
سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در رابطه با وضعیت ترافیکی تهران مطرح کرد: در حال حاضر یکی از موضوعاتی که باعث آزار شهروندان در تهران شده است، بحث بی‌نظمی  و ترافیک است. 
مهماندار در خصوص طرح اصلاح ترافیکی معابر که به منظور حل معضل ترافیک در پایتخت در دستور کار پلیس راهور قرار دارد، گفت:اجرای این طرح مستلزم همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف است تا بتوان وضعیت ترافیکی پایتخت را بهبود بخشید.
وی در رابطه با راهکارهای ارائه شده در این طرح جهت کاهش ترافیک در تهران اظهار داشت: از جمله راهکارهای ارائه شده جهت کاهش ترافیک در این طرح، کاهش تقاضای سفر در معابر شهری است که ببرای کاهش تقاضای سفر نیز راهکار ارائه خدمات بصورت الکترونیکی به شهروندان در نظر گرفته شده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به کمبود وسایل حمل و نقل عمومی تصریح کرد: امروزه با مشکل کمبود وسایل حمل ونقل عمومی مواجه هستیم بطوریکه وسایل حمل و نقل عمومی آنطور که شایسته است و بصورت سهل و آسان در اختیار شهروندان قرار نمی‌گیرد که این امر باید رسیدگی شود و وسایل حمل و نقل عمومی توسعه یابد.
مهماندار با بیان اینکه اعمال محدودیت‌ها جهت کنترل ترافیک باید با رعایت برخی از ملاحظات صورت گیرد گفت: در راستای اعمال محدودیت‌ها جهت کنترل ترافیک در تهران باید ملاحظاتی در خصوص شهروندان صورت گیرد و باید به این نکته توجه کرد که ما باید به جای دریافت جریمه از شهروندان به سمت دریافت عوارض برویم.
وی در پایان در خصوص زمان تصویب طرح اصلاح ترافیکی بیان کرد: این طرح باید در شورای ترافیکی مطرح شود و آنچه که برای تصویب و اجرای این طرح است در نظر گرفته شود و سپس با رای شورای ترافیکی تصویب شود.
رئیس پلیس راهوربا اشاره به ملاحظات لازم در تصویب این طرح گفت: در تصویب این طرح باید ملاحظات جدیدی از جمله: پرداخت عوارض به جای جریمه، توسعه حمل و نقل عمومی و انجام اصلاحات لازم جهت بهبود وضعیت معابر صورت پذیرد.
مهماندار در پایان به همکاری بخش‌های مختلف اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای این طرح نقش شهرداری در توسعه وسایل حمل و نقل عمومی و تهیه زیرساخت‌های کافی، نقش وزارت کشور در حمایت در تهیه تجهیزات لازم جهت اجرای این طرح و نقش صدا و سیما در فرهنگ سازی غیر قابل انکار است که امیدواریم با همکاری بخش‌های مختلف با پلیس راهور این طرح به خوبی تصویب و عملی شود.
فارس
منتشر شده در یکشنبه, 28 آذر 1395 14:32

 

 apple1  android1  tel11  insta1

00911556

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش