text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

دستور ویژه رئیس سازمان تعزیرات حکومتی برای استقرار شعب ویژه برای تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها

دیده بان هشتم : مدیرکل قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی از دستور رئیس سازمان برای استقرار شعب ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز و یک شعبه تجدیدنظر در شهرری برای رسیدگی به پرونده‌های عملیات بزرگ پلیس در انبارهای جنوب تهران خبر داد.
سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، سیدعبدالمجید اجتهادی مدیرکل مبارزه با قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی گفت: به دنبال عملیات بزرگ پلیس مبارزه با قاچاق تهران پس از دو ماه بررسی و برنامه‌ریزی، انبارهای کالای مشکوک به قاچاق در شورآباد تهران پلمب شد.
وی با قدردانی از زحمات پلیس مبارزه با قاچاق تصریح کرد: این اقدام در مقابله با دانه درشت های قاچاق بی نظیر بود.
اجتهادی در مورد علت پلمب این انبارها اظهار داشت: پلیس مبارزه با قاچاق به عنوان مرجع کاشف قاچاق و برابر قانون در صورت کشف انبارهای بدون مجوز و اسناد گمرکی، مکلف است نسبت به پلمب انبار و توقیف کالاها تا تعیین تکلیف از سوی مراجع ذیصلاح، اقدام کند.
مدیرکل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان با اشاره به اینکه مسئولیت رسیدگی به پرونده های تشکیل شده در این عملیات با سازمان تعزیرات حکومتی است، گفت: رئیس سازمان ضمن قدردانی از روسای گمرک و پلیس تهران در خصوص اقدامات انجام شده، بر حفظ حقوق متهمین برابر قانون تاکید کردند و خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده های متشکله در این عملیات شدند.
وی افزود: دکتر جمشیدی به منظور تسریع در رسیدگی به پرونده های متشکله، دستور افزایش شعب مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اعزام شعبه تجدیدنظر به محل را صادر کردند تا ضمن تسریع در رسیدگی، به صورت قانونمند، با دقت بیشتر و در کمترین زمان بررسی ها انجام و پس از رسیدگی رای پرونده ها صادر شود.
اجتهادی ابراز امیدواری کرد که با استقرار گروه کارشناسی گمرک و روسای شعب تعزیرات حکومتی، روند رسیدگی به پرونده ها تسریع شود تا ضمن رفع توقیف کالاهای دارای مجوز، برخورد قاطع با دانه درشت ها صورت پذیرد.
منبع : ایسنا
منتشر شده در سه شنبه, 18 آبان 1395 17:30

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش