text1

چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403-

اجرای اعدام بابک زنجانی امسال بعید است

دیده بان هشتم : وکیل مدافع بابک زنجانی در واکنش به گفته های یکی از مسئولان نفت مبنی براعدام زنجانی تاپایان سال، گفت: زنجانی روز گذشته حکم را قرائت کرده و بعید می‌دانم به این زودی اجرا شود.
سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، رسول کوهپایه‌زاده در واکنش به اظهار نظر اخیر «اصغر هندی» مشاور وزیر  نفت و مسئول کمیته پیگیری مطالبات وزارت نفت مبنی بر احتمال اجرایی شدن حکم اعدام زنجانی قبل از سال جدید، گفت: بعید می‌دانم اجرای حکم موکل قبل از عید صحت داشته باشد چرا که  بابک زنجانی تازه دیروز حکم دیوان عالی کشور را مطالعه کرد.
وی افزود: با توجه به اینکه حوزه فعالیت موکل، فعالیت‌های تخصصی بانکی و نفتی است، بارها به عنوان وکیل زنجانی برای ارائه درخواست اعاده دادرسی و استفاده از ظرفیت‌های قانونی درخواست ملاقات با بابک زنجانی را داشتم.
بابک زنجانی چندین ماه است که ممنوع الملاقات شده
کوهپایه‌زاده با انتقاداز ممنوع الملاقات بودن زنجانی، تصریح کرد:  به عنوان وکیل  زنجانی باید بتوانم با وی ملاقات کنم تا دیدگاه‌ها، نظرات و دفاعیات او را اخذ کنم اما اکنون چندین ماه است نتوانستم موکل را ملاقات کنم بنا براین،بعید می‌دانم قبل از ملاقات با موکل و هماهنگی و انسجام درباره نظام دفاعی وی، حکم اجرا شود.
این وکیل دادگستری، مواد ۴۷۷ و ۴۷۴ قانون آئین دادسری کیفری را از نظامات دفاعی و حقوق بنیادین متهم دانست و افزود: بعید می‌دانم قبل از درخواست ادعاده دادرسی و خلاف بین شرع بودن رأی صادره، حکم اجرا شود.
کوه‍‍‍‍‍‍پایه‌زاده با بیان اینکه  حسب دادنامه صادره شاکی و مالباخته شرکت نفت است،گفت: وقتی شرکت نفت و مسئولان مستقیم پیگیری پرونده صراحتاً می‌گویند در صورت اجرای حکم دست ما از الباقی وجوه و اموال خارجی زنجانی کوتاه می‌ماند، بعید می‌دانم در اجرای حکم تعجیل شود.
مهر
منتشر شده در چهارشنبه, 20 بهمن 1395 09:58

 

 apple1  android1  tel11  insta1

00911556

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش