text1

جمعه, 07 ارديبهشت 1403-

افزایش کشته شدگان حادثه اراک به ۶ نفر/ قاتل همچنان متواری است

دیده بان هشتم : دادستان عمومی و انقلاب اراک از کشته شدن ۶ نفر در جریان تیراندازی به اعضای دو خانواده در این شهر خبر داد و گفت: حادثه حوالی ساعت ۵ صبح امروز رخ داد و علاوه بر کشته شدن ۶ نفر، ۲ نفر زخمی شدند.
سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، حسینی طاهری دادستان اراک با اعلام اینکه قاتل پس از وقوع جنایت از محل حادثه گریخته و تلاش ها برای دستگیری او ادامه دارد، گفت: ریشه این حادثه به اختلاف قبلی میان این خانواده ها بر می گردد، به طوری که سال گذشته این فرد به اتهام ایراد صدمه بدنی عمدی در جریان یک نزاع  دستگیر و روانه زندان می‌شود.
دادستان اراک با اعلام اینکه در آن درگیری متاسفانه یک نفر به قتل می رسد، گفت: عامل حادثه امروز، پس از آن درگیری به جرم ایراد صدمه بدنی عمدی دستگیر و روانه زندان می شود و پس از یک سال، در تاریخ دهم دی ماه امسال با قرار وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی آزاد می شود.
وی افزود: بر اساس تحقیقات و اطلاعات اولیه، این شخص پس از آزادی، از سوی خانواده و بستگان به عنوان عامل ایجاد نابسامانی و مشکلات در خانواده مورد شماتت قرار می گیرد و فشار نیز از سوی خانواده مقتول درگیری سال گذشته به خانواده آنها بوده که باید از شهر اراک کوچ کنند و بروند، مجموعه این فشارها و بگو مگوها گویا موجب سکته پدر متهم و در نهایت وارد آمدن فشار روحی مضاعف بر روی متهم  و در نتیجه حمله مسلحانه به خانواده های مرتبط و شاهد در حادثه سال قبل و کشته شدن شش نفر می شود.
حسینی طاهری تاکید کرد: قاتل صبح امروز با یک اسلحه کلاشینکف ابتدا به سراغ خانواده ای می رود که در ماجرای سال قبل به عنوان شاهد با پلیس همکاری کرده و موجب دستگیری وی شده بودند. در آنجا با شلیک گلوله ۴ نفر را به قتل می رساند و سپس به سراغ خانواده ای می رود که در جریان نزاع سال قبل یک نفر از آنها توسط فرد همراه او کشته شده بود. در آنجا نیز پدر و مادر آن خانواده را به قتل می رساند و در این میان دو نفر نیز مجروح می شوند.
به گفته دادستان اراک قاتل که فردی ۲۶ ساله بوده هم اکنون متواری است و تلاش ها برای دستگیری او ادامه دارد.
خبرگزاری مهر
منتشر شده در چهارشنبه, 22 دی 1395 15:48

 

 apple1  android1  tel11  insta1

00911556

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش