text1

جمعه, 07 ارديبهشت 1403-

اختلاف زناشویی، با سوختن و مرگ زن جوان پایان یافت

دیده بان هشتم : ناگهان با صدای جیغ و داد و سوختم و سوختم لیلا، به منزل بازگشتم؛ دیدم لیلا با بنزین خودش را آتش زده است به لیلا گفتم چرا خودت را آتش زدی که...

سایت حقوقیبه گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ؛ 21 تیر ماه سال جاری زن بیست و پنج ساله‌ای به نام لیلا بر اثر شدت جراحات وارده بر اثر سوختگی در بیمارستان شهید مطهری تهران جان باخت و پس از اعلام  خبر مرگ لیلا به بازپرس کشیک قتل پایتخت، تحقیقات در رابطه با علت مرگ زن جوان صادر شد.

چند روز پس از مرگ لیلا، خانواده وی در دادسرای امور جنایی تهران حاضر شدند و از همسر لیلا شکایت کردند؛ برادر لیلا در اظهاراتش به قاضی ایلخانی بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران گفت: پس از چند روز فهمیدیم که لیلا در بیمارستان بستری شده است؛ در ابتدا همسر لیلا گفت که لیلا خودش را آتش زده اما پس از تحقیق از همسایه‌های محل سکونت لیلا فهمیدیم که او قبل از حادثه در منزلش دو ساعت حبس بوده و با همسرش درگیر شده است.

پس از ثبت این شکایت، بررسی بیشتر در رابطه با این پرونده و تحقیقات از اهالی محل سکونت لیلا در دستور کار مأموران قرار گرفت تا اینکه همسر لیلا به دادسرای امور جنایی تهران احضار و پیش از ظهر امروز در این دادسرا حاضر شد.

همسر لیلا در اظهاراتش به بازپرس امور جنایی تهران گفت: سال 93 با لیلا ازدواج کردم و در چهار‌راه باغ آذری سکونت داشتیم؛ روز حادثه در خانه بودم و با لیلا جر و بحثم شد، به همین خاطر پس از جر و بحث به حیاط خانه رفتم و حدود 15 دقیقه در حیاط بودم که ناگهان با صدای جیغ و داد و سوختم و سوختم لیلا، به منزل بازگشتم؛ دیدم لیلا با بنزین خودش را آتش زده است به لیلا گفتم چرا خودت را آتش زدی که او گفت با اورژانس تماس بگیرم.

وی ادامه داد: در ابتدا با آب لیلا را شستم و بعد از یک ساعت اورژانس آمد، در نهایت لیلا را به بیمارستان بردیم؛ لیلا بستری شد اما 9 روز بعد جان باخت.

همسر لیلا درباره علت نگه‌داری بنزین در منزلش به بازپرس پرونده گفت: پیک موتوری هستم و چون همیشه با موتور کار می‌کنم و در باک موتورم خراب است، بنزین در منزل نگه می‌دارم.

همسر متوفی درباره علت جدا نشدن از لیلا با وجود اختلافات فراوان با وی اظهار داشت: من فرزند طلاق هستم و به همین خاطر دوست نداشتم مجدداً در زندگی‌ام شاهد طلاق باشم.

تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان

منتشر شده در دوشنبه, 15 آذر 1395 17:30

 

 apple1  android1  tel11  insta1

00911556

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش