Thursday, 18 April 2024-
Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1

قتل وحشیانه کودک ۵ ساله در هیرمند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از قتل فجیع کودک پنج ساله در شهرستان هیرمند و دستگیری عاملان قتل در کمتر از یک ساعت خبر داد.

 

بسته حوادث اصلاحی


سردار دوستعلی جلیلیان اظهارداشت: در پی تماس تلفنی شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل بر اثر سوختگی در یکی از روستاهای تابعه شهرستان هیرمند بلافاصله ماموران انتظامی در محل جنایت حاضر شدند.

وی بیان کرد: ماموران پلیس پس از حضور در محل مشاهده کردند که کودکی پنج ساله در حالیکه دستهایش از پشت بسته و تمامی نواحی بدنش سوخته بود به طرز فجیعی به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بلافاصله تیمی از کارآگاهان ویژه قتل وارد عمل شده و با انجام تحقیقات و اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته در این خصوص در ابتدا سه نفر از متهمان به هویت های معلوم شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیات های جداگانه ای در کمتر از یک ساعت دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

وی با اشاره به اعتراف متهم اصلی به همراه ۲ نفر از همدستانش به جرم ارتکابی بعلت استفاده از مواد افیونی توهم زا خاطرنشان کرد: قاتل پس از مصرف مواد مخدر توهم زا به طرز فجیعی کودک را به قتل می رساند که در این خصوص پرونده ویژه تشکیل و به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شد.

مرگ 62 زن و مرد کرمانشاهی با قرص برنج

مدیرکل پزشک قانونی استان کرمانشاه با تشریح عملکرد 11 ماهه گفت: 62 نفر بدلیل استفاده از قرص برنج جان خود را از دست داده اند.

دکتر سلیم خانی در گفت و گو با خبرنگار رکنا در کرمانشاه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، 14361 نفر شامل 4238 زن و 10123 مرد با ادعای نزاع به پرشک قانونی مراجعه کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

وی افزود: همچنین در این مدت، 10096 نفر شامل 3199 زن و 6897 مرد با ادعای تصادف در پزشک قانونی تشکیل پرونده داده اند که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

مدیرکل پزشک قانونی استان کرمانشاه، فوت ناشی از تصادف را 532 نفر اعلام و با بیان اینکه از مجموع فوتی های تصادف امسال، 103 فوتی مربوط به تصادفات درون شهری و 337 فوتی نیز مربوط به تصادفات برون شهری است تصریح کرد: هشت فوتی راه روستایی و مابقی در موارد غیر ترافیکی و موارد خاص دسته بندی می شوند، از جمله افرادی که بطور مثال در جاده های خارج از حریم راه و محدود تعیین شده و یا در محوطه پارکینگ یا هرجای دیگر خودرو دنده عقب گرفته و با برخورد خودرو فوت کرده اند.

سلیم خانی، آمار مصدومین حوادث کار را نیز 606 نفر شامل 13 زن و 593 مرد اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، افزایش داشته است.

وی فوت شدگان حوادث کار را 28 نفر شامل 1 زن و 27 مرد بیان کرد و گفت: این آمار نسبت به سال گذشته کاهش داشته است که 11 نفر بدلیل برخورد با جسم سخت، 3 نفر برق گرفتگی، 9 نفر سقوط، 2 نفر کاهش اکسیژن، 1 نفر سوختگی و 2 نفر غرق شدگی می باشد.

این مسئول در ادامه، فوت بدلیل مصمومیت با گاز منواکسید کربن را 15 نفر شامل 9 زن و 6 مرد اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

دکتر سلیم خانی، با بیان اینکه طی 11 ماه امسال 58 نفر شامل 22 زن و 36 مرد بدلیل سوختگی جان خود را از دست داده اند و نسبت به سال گذشته افزایش داشته است گفت: 14 نفر نیز شامل 2 زن و 12 مرد بدلیل برق گرفتگی جان خود را از دست داده اند که نسبت به سال گذشته کاهشی بوده است.

وی، آمار فوت شدگان غرق شدگی را 15 نفر شامل 1 زن و 14 مرد اعلام و افزود: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است که شامل فوت 6 نفر بدلیل غرق شدگی در رودخانه، 7 نفر دریاچه مصنوعی و سد و 1 نفر در دریاچه طبیعی بوده است.

مدیرکل پزشک قانونی استان کرمانشاه در پایان، آمار فوت شدگان با قرص برنج را 62 نفر اعلام، و خاطرنشان کرد: از این تعداد، 15 نفر زن و 47 نفر مرد بوده اند که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

شهر خبر

insta1بروزترین خبرهای حقوقی و قضایی کشور را در صفحه اینستاگرام ما دنبال فرمایید

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش