text1

پنج شنبه, 09 فروردين 1403-

بسته حوادث 25 مرداد

دیده بان هشتم : ماجراجویی مرگبار ۳ جوان در شاهین‌دژ

ماجراجویی مرگبار سه جوان در یکی از روستا‌های شهرستان شاهین دژ در جنوب آذربایجان غربی در حفاری غیرمجاز از یک دخمه غار مانند حادثه ساز شد.

 

بسته حوادث اصلاحی

 

مسوول روابط عمومی فرمانداری شاهین دژ گفت: این سه جوان که ۲ نفر از آن‌ها از اهالی این شهرستان و یکی دیگر از آن‌ها از اهالی بوکان است روز گذشته بنابه گفته برخی اهالی برای حفاری وارد یک دخمه در حوالی روستای «گول چرمو» می‌شوند.

بهرنگ رضایی گفت: این افراد پس از ورود به این دخمه احتمالا به دلیل گازگرفتگی جان خود را از دست داده و جنازه آن‌ها در اعماق این دخمه باقی می‌ماند.

 

او گفت: تعدادی از اهالی این روستا که از عدم بازگشت این 3 جوان نگران شده بودند به محل این غار مراجعه می‌کنند که با جنازه بی جان آن‌ها مواجه می‌شوند.

 

مسئول روابط عمومی فرمانداری شاهین دژ می گوید: با همکاری مردم و نیرو‌های امدادی اجساد این افراد از غار خارج شده و به پزشکی قانونی منتقل شد تا دلیل اصلی مرگ آن‌ها مشخص شود.

 

انهدام بزرگترین باند سرقت طلا در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران از انهدام باند بزرگ سرقت طلا در تهران خبر داد و گفت: متهمان که اعضای یک خانواده هستند در اکثر شهر‌های ایران اقدام به سرقت کرده اند.

 

سرهنگ کارآگاه « علی ولیپور گودرزی» گفت: با وقوع سرقت های سریالی از بانوان تهرانی در سطح شهر با یک شیوه و شگرد خاص، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، متهمان در پوشش خانوادگی اقدام به سوار کردن مسافر کرده و با چرب زبانی مبنی بر اینکه از کشور عراق آمدند و قصد خرید طلا را دارند، از مالباختگان مشاوره دریافت می کردند.

 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، سارقان پس از دریافت طلای مالباخته به صورت پنهانی اقدام به تعویض آن با طلای بدل کرده و پس از پیاده کردن مسافر از خودرو بلافاصله متواری می شدند.

 

گودرزی تصریح کرد: بنابرحساسیت موضوع، تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته پلاک خودرو سارقان را شناسایی کردند؛کارآگاهان با رصد‌‌ اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی خانه این سارقان حرفه‌ای که اعضای یک خانواده هستند را شناسایی کردند.

 

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات و پس از هماهنگی با مرجع قضائی راهی مخفیگاه سارقان حرفه‌ای شدند و در یک عملیات منسجم 3 مرد و3 زن را دستگیر کردند.

 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه متهمان پس از انتقال به پایگاه نهم پلیس آگاهی به جرم خود اعتراف کردند، عنوان داشت: در بررسی‌های بیشتر کارآگاهان مشخص شد، سارقان با این شیوه و شگرد خاص در اکثر استان‌های ایران اقدام به سرقت طلا بانوان کرده و تحت تعقیب بودند.

 

ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: متهمان برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان نهم پلیس آگاهی قرار دارند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

رکنا

insta1بروزترین خبرهای حقوقی و قضایی کشور را در صفحه اینستاگرام ما دنبال فرمایید

منتشر شده در سه شنبه, 25 مرداد 1401 16:49

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش