text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

۱۰ واحد متخلف تولید لبنیات به ۱۵۶ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شدند

دیده بان هشتم : احمد اصانلو در نشست خبری امروز با اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار تقارن روز خبرنگار با روز عاشورا را نقطه عطف دانست چرا که حضرت زینب پیام رسان واقعه عاشورا برای مردم بود.

 

شرکت لبنیاتی

 

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به اینکه سازمان مرجع رسیدگی به تخلفات است و مرجع اصلی کنترل و نظارت بر بازار نیست، افزود: اما رویکرد جدید سازمان تعزیرات برای تسریع در کشف و رسیدگی به تخلفات بازاری حضور در بازار در قالب گشت مشترک با مراجع نظارتی مانند اتاق اصناف، وزارت صمت و… است.

 

اصانلو با بیان اینکه برخی واحدهای تولیدی تصور می‌کنند ورود دولت در نظارت بر قیمت‌ها تنها بر کالاهای مشمول قیمت دستوری صدق می‌کند افزود: در حالی است که نظارت دولت بر ضوابط قیمت گذاری مشمول تمامی محصولات تولیدی است.

 

وی با اشاره به بازرسی ۱۲۹ واحد تولید لبنیات در ۲ هفته توسط مدیران شعب سازمان تعزیرات حکومتی در سراسر کشور، افزود: در این بازرسی ها برای ۱۹ واحد تولیدات لبنی پرونده تخلف تشکیل شده است.

 

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: ۱۰ واحد صنفی از این ۱۹ واحد تولید لبنیات به پرداخت جریمه نقدی ۱۵۶ میلیارد تومانی محکوم شدند.

 

اصانلو در ادامه گفت: پرونده ۹ کارخانه تولید لبنیات متخلف باقی مانده در حال رسیدگی است که به زودی نتیجه آن اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه یک تفسیر و برداشت نادرست تا پیش از این وجود داشت که دولت و حاکمیت دخالت و نظارت بر قیمت گذاری‌ها ندارد، گفت: اما رویکرد دولت سیزدهم نظارت موثر و مطابق قانون بر بارار وکنترل قیمت هاست.

 

اصانلو اضافه کرد: در نتیجه این رویه برخی واحد تولیدی قیمتی دلخواه را روی محصولات اعمال می کنند اما واقعیت این است که واحدهای تولیدی باید با رعایت ضوابط، قیمت‌گذاری کالاها را انجام دهند.

میزان

insta1بروزترین خبرهای حقوقی و قضایی کشور را در صفحه اینستاگرام ما دنبال فرمایید

منتشر شده در یکشنبه, 23 مرداد 1401 13:47

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش