text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

بسته حوادث 22 مرداد

بازداشت 2 موبایل قاپ حرفه ای منطقه باغ فیض

سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان موبایل قاپ، خبر داد.

 

بسته حوادث اصلاحی

 

سرهنگ عبدالرضا محمدی گفت: به دنبال وقوع چند فقره موبایل قاپی در محدوده باغ فیض تیمی از افسران مجرب کلانتری برای دستگیری متهمان در سطح حوزه استحفاظی، فعال شدند.

 

وی با بیان اینکه تیم عملیات کلانتری بصورت نامحسوس در حال گشت زنی بود که دو موتورسیکلت تندرو به همراه دو راکب و سرنشین با پلاک مخدوش را مشاهده می کنند، افزود: ماموران با زیر نظر گرفتن موتورسیکلت ها متوجه می شوند یکی از آنها قصد سرقت از یکی از شهروندان را دارد که بلافاصله نسبت به دستگیری آنها اقدام می کنند.

 

سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری تصریح کرد: یکی از موتورسیکلت ها به همراه دو نفر دستگیر و موتورسیکلت دوم از محل متواری شد، از نفرات دستگیر شده یک گوشی آیفون که دقایقی قبل به سرقت برده بودند کشف شد؛ طرح مهار برای دستگیری نفرات متواری اجرا که در نهایت آنان نیز در اتوبان حکیم دستگیر شدند.

 

محمدی با اشاره به اینکه از 2نفر دستگیر شده دیگر نیز مبلغ 15 میلیون تومان وجه نقد و مقداری طلا و جواهر سرقتی کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان 18 تا 27 ساله هستندو به جرم خود مبنی بر سرقت و قاپ زنی و زورگیری اعتراف کردند و پرونده نیز در این خصوص تشکیل و به مراجع قضائی ارجاع شد.

 

ماجرای نقض فنی در پرواز تهران ترکیه چه بود؟

سرپرست روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایربا تکذیب خبر نقص فنی هواپیما در پرواز تهران تبریز، از شکسته شدن گیره نگهداری دکوراسیون داخلی هواپیمای این شرکت خبرداد .

حسام قربانعلی با تکذیب خبر نقص فنی هواپیما در پروازشماره 445 شب گذشته تهران _ تبریز گفت:خلبان این پرواز با 80 مسافر به علت وزش باد شدید هنگام نشست در فرودگاه تشخیص داده به جای باند سی در باند 12 فرودگاه تبریز بنشید.

 

وی بابیان اینکه خلبانان هنگام تقرب باید براساس وزش باد مخالف بنشینند افزود: به علت وزش باد شدید گیره نگهداری دکوراسیون داخلی هواپیما شکسته شده و روی مسافر سقوط کرده اما تا کنون جراحتی اعلام نشده است.

 

گفتنی است در فضای مجازی عنوان شده بود پرواز شب گذشته تهران _تبریز به علت نقص فنی با تاخیرمواجه شده وهنگام نشست، سقف هواپیما شکسته و روی مسافر افتاده است.

 

قتل خونین مادر و برادرزن به دست مرد خشمگین در ارومیه / 3 نفر دیگر زخمی شدند

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از دستگیری قاتل فراری به هنگام خروج از شهر ارومیه که مادر و برادرزنش را به قتل رسانده بود،خبر داد.

سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع قتل با سلاح سرد (مادر زن و برادر زن) و آتش زدن یک دستگاه پژو پارس و مجروح ساختن ۳ نفر در یکی از محله های ارومیه، رسیدگی به آن در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی انتظامی استان قرار گرفت.

 

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیس، در نهایت قاتل به هنگام فرار در یکی از خروجی های شهرستان ارومیه طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه متهم انگیزه ارتکابی را اختلاف خانوادگی عنوان کرد، خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه کلت کمری کشف، متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.

رکنا

insta1بروزترین خبرهای حقوقی و قضایی کشور را در صفحه اینستاگرام ما دنبال فرمایید

منتشر شده در شنبه, 22 مرداد 1401 16:54

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش