text1

پنج شنبه, 09 فروردين 1403-

بسته حوادث 8 تیر

دیده بان هشتم : سرنوشت اشک آور مادر و 2 فرزندش در گم شدن در کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از پایان عملیات ۴۴ ساعته جست و جوی مادر و فرزندان مفقود شده اش در جنوب کرمان خبر داد و گفت:مادر گم شده سالم پیدا شد در حالی که دو فرزند خردسالش جان باخته بودند.

 

بسته حوادث اصلاحی

 

رضا فلاح بیان کرد: به دنبال مفقود شدن یک مادر و دو تن از فرزندانش در شهرستان عنبرآباد در روز یک شنبه پنجم تیرماه جاری، بلافاصله نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: ۲۲ گروه از عوامل امداد و نجات از روز یک شنبه به صورت متوالی به محل حادثه عزیمت کردند.

 

وی گفت : ظهر سه شنبه پس از ۴۴ ساعت عملیات جست وجوی مداوم، این عملیات با پیدا شدن مادر به پایان رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: جسد کودک یک ساله توسط نیرو‌های هلال احمر و مردمی در منطقه بارگاه منوجان پیدا شده بود. ظهر سه شنبه جسد کودک سه ساله نیز در استان هرمزگان پیدا شد.

 

وی یادآور شد: مادر گمشده این دو کودک نیز در سواحل هرمزگان، بدون هیچ گونه آسیبی و سالم پیدا شد که اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهدشد.

 

حمله مرگبار سگ های ولگرد به پسربچه قمی

تعداد زیادی قلاده سگ در قم به جان کودک 4 ساله افتاده بودند که متاسفانه با وجود تلاش فراوان پزشکان و پرستاران، اما این کودک به دلیل جراحات بیش از حد جان خود را از دست داد.

 

دکتر جلالی رئیس بیمارستان شهدا قم گفت: ساعت ۱۳ دوشنبه اورژانس ۱۱۵ ، یک کودک بدحال که دچار حمله سگ ها در منطقه دامشهر قم شده بود را به این بیمارستان آورد.

 

وی ادامه داد: به محض ورود کودک، سریعا اقدامات اولیه انجام و این کودک در حال احیا و سی پی آر بود که عملیات اینتوبه گذاری برای کودک نیز انجام شد.

 

رئیس بیمارستان شهدا قم با بیان اینکه کودک به سرعت به اتاق عمل منتقل شد گفت: جراحان و متخصصان اقدامات لازم را برای کودک در اتاق عمل انجام داده و اقدامات لازم به منظور تراکوستومی در دستور کار قرار گرفت.

 

دکتر جلالی گفت: شدت جراحات و جای دندان های سگ بر روی گردن و همچنین سر کودک کاملا مشهود بود به گونه ای که بخشی از قسمت های تنفسی کودک پاره شده بود.

 

وی گفت: اقدامات درمانی و مراقبتی برای این کودک تا ساعت ۲۳ شب ادامه یافت، اما به دلیل جراحات وارد شده بیش از اندازه، کودک متاسفانه جان خود را از دست داد.

 

فروش صندلی دانشگاه پزشکی بدون کنکور

اعضای یک باند که مدعی بودند متقاضیان تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه را بدون کنکور پذیرش می‌کنند دستگیر شدند.

سرهنگ راستی معاون عملیات پلیس امنیت در تشریح این پرونده گفت: اعضای این باند طعمه‌های خود را هنگام برگزاری کنکور در اطراف دانشگاه‌ها انتخاب می‌کردند و به خانواده‌ها می‌گفتند نگران نباشند اگر امسال فرزندشان در کنکور سراسری موفق نشوند، آنان می‌توانند در سال بعد بدون کنکور فرزند آنان را در رشته پزشکی پذیرش کنند.

 

وی افزود: آنها از خانواده‌ها مبالغی بین ۴۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری کرده‌اند و معمولاً به خانواده‌ها وعده‌های پوشالی می‌دادند که این وعده‌ها نزدیک به دو سال طول می‌کشید و در این مدت نه فرزند خانواده پذیرش می‌شد نه پولی به خانواده‌ها برگردانده می‌شد.

 

سرهنگ راستی تاکید کرد: در حال حاضر سه متهم دستگیر شده‌اند که یک نفر از اعضای این باند برای شناسایی از سوی مالباختگان در پلیس امنیت و دو نفر از کلاهبرداران در زندان هستند که یکی از کلاهبرداران در همین زمینه دارای سابقه است.

 

معاون عملیات پلیس امنیت گفت: البته مالباخته‌ها هم بی‌تقصیر نبودند، زیرا خانواده‌ها سعی داشتند بدون اینکه فرزندشان کنکور بدهد و زحمتی در این زمینه بکشد به دانشگاه راه یابند. کلاهبرداری اعضای این باند فقط در تهران نبوده بلکه در سراسر کشور بوده و تاکنون ۱۹ نفر در این پرونده شاکی هستند. اگر خانواده‌ای در این زمینه مالباخته است به معاونت پلیس امنیت در کوی نصر مراجعه کند.

شهر خبر

insta1بروزترین خبرهای حقوقی و قضایی کشور را در صفحه اینستاگرام ما دنبال فرمایید

منتشر شده در چهارشنبه, 08 تیر 1401 14:39

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش