text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

بسته حوادث

دیده بان هشتم : 

شکارچی زنان شوهردار تهرانی
رمالی که از زنان تهرانی سواستفاده می کرد دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری رمالی که به بهانه نوشتن دعای محبت از زنان متاهل سواستفاده می کرد اشاره کرد و گفت: این متهم که از باورهای بانوان انواع سواستفاده های مالی و غیراخلاقی می کرد نیز در چهارمین طرح رعد شهرستان ری دستگیر شد.

 

بسته حوادث


جلیلیان افزود: رمال دستگیر شده دارای هفت شاکی است ولی بسیار از شاکیان این فرد شیاد به دلیل حفظ آبرو شکایت نکرده اند.
وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از شهروندان با مراجعه به دفتر امام جمعه خواهان دستگیر این فرد بودند، اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۷۵ باقرشهر در کمترین زمان ممکن این فرد را دستگیر کردند.
دستگیری رمالی که از زنان سواستفاده می کرد
جلیلیان یادآور شد: این فرد از باورهای غلط افراد به بهانه دعانویسی برای ایجاد مهر و محبت بین زوجین و همچنین بخت گشایی اقدام به اخاذی و سایر نیات شوم خود می کرد.
وی از شهروندان خواست برای حل مشکلات خصوص و خانوادگی خودشان به جای مراجعه به اینگونه افراد شیاد به مرکز مشاوره شهید رحیمی سرکلانتری شهرستان ری مراجعه کنند و از خدمات شبانه روزی نیروهای تحصیل کرده و مشاوران حرفه این مرکز به صورت رایگان بهرمند شوند.
شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است، ایجاد فرماندهی انتظامی یکی از درخواست های همیشگی مردم این شهرستان از مسئولان بود که به تازگی این امر مهم محقق شده است.


ازداشت عاملان تیراندازی به رئیس حراست بندر آبادان
سرهنگ "فرشاد کاظمی" گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی به سمت رئیس حراست بندر آبادان در یکی از محله های این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی ، ۲ نفر عاملان تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه وضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی کلاش بکار رفته در تیراندازی را کشف کردند.
سرهنگ کاظمی یادآور شد: متهمان به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه ارتکاب جرم را اختلافات شخصی عنوان کردند، که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

بازداشت قاتل خشن در پارک لاله تهران
رضا علی بخشی از شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در شهرستان پاکدشت بر داد.
ضا علی بخشی از شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در پاکدشت خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فرماندهی و کنترل شهرستان مبنی وقوع یک مورد قتل در منطقه جیتو، عوامل پلیس آگاهی این شهرستان بلافاصله خود را به محل رسانده و به دنبال بررسی صحنه و تن پیمایی جسد ، آثار اصابت بیل و میل گرد به ناحیه سر نشانه هایی از درگیری و وقوع قتل را نمایان می کرد، لذا موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت


ماجرای دستگیری یک قاتل در پارک لاله تهران
فرمانده انتظامی پاکدشت افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با شناسایی مقتول که مردی ۶۸ ساله بود تحقیقات را از خانواده مقتول آغاز کردند.

قتل با بیل در تهرانعلی بخشی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه فرزند مقتول اعلام داشت پدرم با فردی به نام ناصر مشاجره لفظی داشته و احتمال می رود که این جنایت کار او باشد، با شناسایی محل اختفای متهم در پارک لاله تهران و پس از هماهنگی با مقام قضائی، قاتل در یک عملیات پلیسی دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده، به قتل اعتراف و اعلام کرد حین مشاجره با وی درگیر شده و کنترلم را ازدست دادم و با بیل و میل گرد به سر مقتول زدم و وی را به قتل رساندم.وی در پایان اظهار کرد، متهم پس از تکمیل پرونده مقدماتی جهت ادامه رسیدگی تحویل مراجع قضایی داده شد.

 

گریم مرد شیاد راز ثروت بادآورده اش را لو داد
مرد کلاهبردار و صاحب یک دفترخانه دستگیر شدند.
مرد شیاد برای تصاحب املاک 15میلیاردی پیرمرد ثروتمند ، معتادی را استخدام و او را گریم کرد تا وی را صاحب املاک جا بزند اما پس از نخستین معامله رازش فاش شد.
اوایل مرداد امسال مردی قدم در دادسرای ویژه سرقت گذاشت و خبر از دستبرد سارقان به خانه پدرش داد. وی گفت: پدرم مردی ثروتمند است و تنها زندگی می‌کند. او گاهی دچار فراموشی می‌شود، به همین دلیل تمام مدارک و اموال او را در یکی از آپارتمان‌هایش نگهداری می‌‌‌کردیم و پدرم به آنها دسترسی نداشت اما دیروز که برای سرکشی به آن آپارتمان رفته بودیم متوجه شدیم سارقان وارد آنجا شده و همه مدارک، اسناد و لوازم خانه را سرقت کرده‌اند.

ظاهرا سرقت چند روز قبل‌تر رخ داده بود و بعد از پیگیری اسناد سرقت شده متوجه شدیم که فردی با سوءاستفاده از مدارک پدرم، آپارتمان او را به زنی فروخته است.

 

نقشه مرد آشنا برای ثروت میلیاردی در تهران
با دستور دادیار شعبه چهارم دادسرای ویژه سرقت، گروهی از مأموران وارد عمل شدند و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد. مأموران با حضور در محل سرقت و بررسی‌ نحوه ورود دزدان به آنجا به این نتیجه رسیدند که پای یک فرد آشنا در میان است. فردی که خبر از وجود اسناد و مدارک باارزش در این محل را داشته و می‌دانسته که کسی در آنجا زندگی نمی‌کند.
در ادامه تحقیقات ابعاد بیشتری از این ماجرا رازگشایی شد. بررسی‌ها حکایت از این داشت آپارتمان پیرمرد که به زنی جوان فروخته شده، در یکی از دفترخانه‌های تهران معامله شده است. مأموران برای انجام تحقیقات به محل دفترخانه رفتند و معلوم شد که هنگام معامله، مردی، نقش پیرمرد (صاحب املاک) را بازی کرده و تمام املاکش را که 15میلیارد تومان ارزش داشته به نام فردی به نام فرشاد انتقال داده و این فرد یکی از آپارتمان‌ها را به زن جوان فروخته است.
در بازبینی تصاویر دوربین مداربسته معلوم شد مردی که نقش پیرمرد را بازی کرده بود بسیار به او شباهت داشته و این یعنی تبهکاران نقشه‌ای کاملا حساب شده برای تصاحب املاک شاکی داشته‌اند.
کسی که املاک به نام او منتقل شده بود، فرشاد نام داشت و وقتی مأموران تصویر او را به پیرمرد نشان دادند، وی فورا او را شناخت و گفت مدتی قبل با این مرد در پارک آشنا شده است. همین کافی بود تا دستور بازداشت فرشاد صادر شود و تحت تعقیب پلیس قرار بگیرد.
ماموران پلیس خیلی زود مخفیگاه متهم را پیدا کردند و او را به دام انداختند. او در بازجویی‌ها چاره‌ای جز اقرار به سرقت و کلاهبرداری ندید. مرد جوان گفت: چند وقت قبل برای هواخوری به پارک رفته بودم که با مالباخته آشنا شدم. شروع کردیم به صحبت و متوجه شدم پولدار است و 3ملک به نامش است. وسوسه شدم املاکش را تصاحب کنم و برای اجرای این نقشه ابتدا باید اعتماد او را جلب می‌کردم.
وی ادامه داد: رفت‌وآمدهایم با پیرمرد تنها شروع شد و سعی می‌کردم در انجام کارهایش به او کمک کنم. کارهایی مانند نظافت خانه‌اش، خرید‌های بیرون و هرکاری که باعث می‌شد او به من بیشتر اعتماد کند.آنطور که متوجه شدم املاک مرد تنها حدود 15میلیاردتومان ارزش داشت و باید نقشه می‌کشیدم تا به شکل ماهرانه‌ای اموالش را به نام خودم منتقل کنم. برای اجرای این سناریو، یک مرد معتاد سالخورده را استخدام کردم.
او را به شکل ماهرانه‌ای گریم کردم، طوری که کاملا شبیه پیرمرد شد. از سوی دیگر وقتی فهمیدم مدارک و اسناد در آپارتمانی دیگر نگهداری می‌شود، نقشه سرقت کشیدم. به آنجا رفتم و علاوه بر سرقت مدارک، وسایل خانه او را هم سرقت کردم.
پس از آن به همراه همان فردی که او را گریم کرده بودم، راهی دفترخانه شدیم. او نقش پیرمرد را بازی کرد و با مدارکی که سرقت کرده بودم، 3ملک پیرمرد که حدود 15میلیاردتومان ارزش داشت را به نام خودم منتقل کردم.
متهم در ادامه گفت: بعد از اینکه املاک را به نام خودم منتقل کردم تصمیم گرفتم یکی از آنها را بفروشم. آگهی فروش دادم و زنی تماس گرفت و پس از توافق در دفترخانه قرار گذاشتیم.
زن جوان حدود 2 میلیارد تومان به‌عنوان بخشی از قرارداد فروش را به حسابم واریز کرد و قرار شد مابقی را هم به‌زودی واریز کند اما من لو رفتم. متهم در ادامه گفت: نقشه‌ام این بود که 2 ملک دیگر پیرمرد را هم بفروشم و از ایران فرار کنم اما لو رفتم و همه‌‌چیز نقش برآب شد.
پس از اقرار متهم و افشای حقایق، قاضی پرونده دستور بازداشت مرد معتاد و صاحب دفترخانه را نیز صادر کرد. چرا که در ادامه تحقیقات این احتمال مطرح شد که صاحب دفترخانه در نقل و انتقال سند خانه‌ها با متهم همدست بوده است. به این ترتیب او بازداشت شد و اگرچه در بازجویی‌های اولیه اصرار بر بیگناهی داشت اما در ادامه تحقیقات به همکاری با متهم در زمینه نقل و انتقال اسناد اعتراف کرد و برای هردو قرار قانونی صادر شده است.
متهمان برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره آگاهی تهران قرار گرفتند و جست‌و‌جو برای بازداشت مرد معتاد که نقش مالباخته را اجرا کرده ادامه دارد.

منتشر شده در دوشنبه, 29 شهریور 1400 13:46

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش