text1

پنج شنبه, 09 فروردين 1403-

صیانت از حقوق عامه؛ اولویت اصلی دستگاه قضا

دیده بان هشتم : بابک محبوب علیلو، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی در نشست کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه استان آذربایجان شرقی با موضوع بررسی کاهش نزولات آسمانی و تاثیرات آن بر منابع آبی و وضعیت چاه‌ها و وضعیت بحرانی آب در استان اظهار داشت: مطالبه‌گری در راستای صیانت از حقوق عامه به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضا است.

 

صیانت از حقوق عامه؛ اولویت اصلی دستگاه قضا

 

وی با تاکید بر لزوم انجام وظایف ذاتی سازمان‌ها در راستای حفظ و صیانت از حقوق عامه، افزود: تکالیف، رسالت و مأموریت هر دستگاه در راستای صیانت از حقوق عامه باید اولویت‌بندی شده و نسبت به وظایف سازمانی هر ارگان، مطالبه‌گری از آن انجام شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه خدمات شهری، اضافه کرد: برای رفع مشکلات موجود باید از ظرفیت کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه استان آذربایجان شرقی استفاده و مطالبه‌گری‌های لازم به عمل آید.

وی بیان کرد: سهل انگاری در انجام وظایف سازمانی از سوی دستگاه‌های اجرایی، آسیب‌های جدی به سرمایه‌های اجتماعی و ملی خواهد رساند.

محبوب علیلو با اشاره به وجود نگرانی در حوزه آب کشاورزی، ادامه داد: شرکت آب منطقه‌ی و سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، با انجام بررسی‌های لازم، راهکار‌های موثر و کارآمد برای برون رفت از مشکل موجود ارایه کنند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت آب منطقه‌ی استان آذربایجان شرقی با استفاده از ظرفیت ماشین‌آلات موجود در ارگان‌ها و سازمان‌ها، نسبت به بازگشایی بستر و حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها در نقاط حادثه خیز اقدام کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: لازم است شرکت آب منطقه‌ی استان نسبت به تکمیل و بهره برداری مجتمع آبرسانی شهید لشکری آبش احمد شهرستان کلیبر، مجتمع آزادگان، و ارس که منبع تامین آب روستا‌های تحت پوشش است، اهتمام ورزد.

میزان

insta1بروزترین خبرهای حقوقی و قضایی کشور را در صفحه اینستاگرام ما دنبال فرمایید

منتشر شده در سه شنبه, 12 مرداد 1400 10:27

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش