text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

بسته حوادث دوشنبه 11 مرداد

دیده بان هشتم : اردوغان:‌ ایران به ترکیه هواپیمای آب‌پاش‎‎ برای مهار آتش فرستاده است

بسته حوادث

اردوغان اعلام کرده است : ایران به ترکیه هواپیمای آب‌پاش‎‎ فرستاده است.
رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه از اعزام هواپیمای آب پاش از ایران برای کمک به مهار آتش سوزی مناطق جنگلی در جنوب و غرب ترکیه خبر داده است.
آقای اردوغان که شنبه برای بازدید از مناطق آسیب دیده از آتش سوزی به شهر ماناوگات در استان آنتالیا سفر کرده بود، در سخنانی با موفق دانستن عملیات اطفای حریق گفت: ''با اعزام هواپیماهای آتش نشان از جمهوری آذربایجان، روسیه، اوکراین و به تازگی از ایران، تعداد هواپیماهای آتش نشان افزایش یافته است. ''

وزارت دفاع ملی ترکیه هم تصویر هواپیمای آب پاش ایران را در توییتر منتشر کرده است.

در این تصاویر، هواپیمای ایلیوشین ۷۶ متعلق به ایران در پایگاه دریایی آکساز در جنوب غربی ترکیه دیده می شود.


آتش سوزی بزرگ در بیمارستان امید اصفهان
بیمارستان امید اصفهان دچار آتش سوزی شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع حریق در بیمارستان امید اصفهان خبر داد و گفت: این حریق قبل از سرایت به داخل بیمارستان و با کمترین خسارت ممکن خاموش شد.
فرهاد کاوه آهنگران با اعلام این خبر، اظهار کرد: ساعت ۱۹ و ۵۹ دقیقه امروز (یکشنبه_۱۰ مردادماه) روئیت دود و شعله از داخل بیمارستان امید به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله اکیپ آتش نشانی از دو ایستگاه یک در خیابان مطهری و ایستگاه شماره هشت از ایستگاه آتشگاه به موقعیت اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این حادثه مقدار زیادی ضایعات و یونولیت بین ساختمان جدید و قدیم طعمه حریق شده بود، گفت: این حریق از فضای باز به اتاق تجهیزات بخش پیوند اعضا و مطب دکتر سرایت کرده بود، اما با سرعت عمل آتش نشانان از سرایت آن با بخش های دیگر جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه آتش نشانان از ایستگاه شماره یک در کمتر از دو دقیقه به محل حادثه رسیدند و حریق را کنترل کردند، خاطرنشان کرد: دودزدگی و مشکلی برای بیماران در بیمارستان به وجود نیامد و قبل از سرایت آتش به داخل بیمارستان با کمترین خسارت ممکن خاموش و توصیه های ایمنی به آتش نشانان داده شد.

 

خرس وحشی پسر 16 ساله کوهرنگی را درید
خرس وحشی برای سومین بار در منطقه بازفت به جوان عشایر ۱۶ ساله حمله و سبب مصدومیت شدید وی شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: این حادثه در منطقه مازه سوخته بخش بازفت در شهرستان کوهرنگ این استان اتفاق افتاد.

ایرج کیانی بروجنی افزود: با کسب خبری مبنی بر حمله خرس وحشی به جوانی از اهالی بخش بازفت شهرستان کوهرنگ ومصدومیت شدید وی از ناحیه دست، پا و سر، نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: با توجه به سخت گذر بودن مسیر، درخواست بالگرد داده شد، که با موافقت سازمان امداد و نجات کشور بلافاصله یک فروند بالگرد به منطقه اعزام و پس از ۴ ساعت تلاش بی وقفه موفق به انتقال مصدوم به مرکز استان شد.

کیانی افزود: با توجه به اینکه زمان پرواز بالگرد نزدیک غروب آفتاب بود، اما کادر پروازی با موفقیت تمام این عملیات را به پایان رساندند.


کشف جنازه زن تهرانی با دست و پای بسته در اتوبان آزادگان
کشف جنازه زن جوان با لباس راحتی در اتوبان آزادگان یک معمای جنایی را برای ماموران پلیس کلید زد.
ساعت 6/30 دقیقه صبح جمعه هشتم مرداد ماه امسال مأموران پلیس غرب تهران در جریان کشف جسد زن جوانی با دست و پا بسته در انتهای اتوبان آزادگان قرار گرفتند و پس از حضور بازپرس ویژه قتل تحقیقات جنایی خود را آغاز کردند.
ماموران پلیس و تیم جنایی پس از حضور در صحنه کشف جسد ، زن 40 ساله ای را که لباس خانگی ( شلوار راحتی-تی شرت) برتن داشت را مشاهده کردند و به این پی بردند که زن جوان با یک ضربه بر سرش در مکانی نامعلوم به قتل رسیده و قاتل جنازه این زن جوان را به انتهای اتوبان آزادگان منتقل کرده است.

تیم پلیسی و کاراگاهان جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم دوربین های مداربسته اتوبان آزادگان را بازبینی و رصد های اطلاعاتی خود را جهت شناسایی قاتل یا عاملان قتل را آغاز کردند.

بنا بر این گزارش، جسد زن جوان جهت تحقیقات تکمیلی و کشف چگونگی جنایت رخ داده به پزشکی قانونی منتقل شد همچنین ماموران پلیس و تیم جنایی رسیدگی به این پرونده را جهت دستگیری قاتل یا عاملان قتل را در دستور کار خود قرار دادند.

رکنا

insta1بروزترین خبرهای حقوقی و قضایی کشور را در صفحه اینستاگرام ما دنبال فرمایید

منتشر شده در دوشنبه, 11 مرداد 1400 13:08

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش