text1

دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403-

رسیدگی به شکایت یک ویزیتور در خصوص آدم ربایی / شاکی: مرا ربودند / متهم: موارد مطرح شده از سوی شاکی توهمات ذهنی اوست

سایت حقوقیدیده بان هشتم : به گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم، صبح دیروز به شکایت یک مرد از شش نفر در خصوص آدم ربایی در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی رسیدگی شد.

در ابتدای جلسه دادگاه، شاکی پرونده که یک ویزیتور است و فرهاد نام دارد ضمن قرارگیری در جایگاه در تشریح شکایت خود گفت: من از رامین و وحید و چهار نفر دیگر که نمی‌دانم چه کسانی بودند تحت عنوان آدم ربایی شکایت دارم.

وی در تشریح شکایت خود بیان کرد: ۱۹ اردیبهشت ماه سال گذشته بود که رامین که از مدتی قبل از او که تولیدکننده کفش بود، جنس می‌خریدم و می‌فروختم با من تماس گرفت و از من خواست تا با وی در خصوص چند فقره چک برگشتی که مجموع آن‌ها حدودا هفت میلیون بود صحبت کنیم.

شاکی پرونده ادامه داد: حدود ساعت ۱۰ شب به محل قرار که در خیابان رزاقی بود رسیدم و در ادامه رامین آمد و سوار ماشین من شد، چند ثانیه بعد وحید آمد و سوار ماشین شد و در همان لحظه رامین از ماشین پیاده شد. در ادامه وحید ماشین مرا خاموش کرد و با مشت محکم به گیج گاه من زد به طوری که عینک من افتاد.

وی افزود: در همان لحظه رامین در ماشین را باز کرد و مرا از ماشین خارج کرد، در ادامه چهار نفر دیگر نیز آمدند و مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند. پس از اینکه از حال رفتم مرا روی صندلی عقب ماشین انداختند و وحید پشت فرمان نشست و به سمت اسلامشهر حرکت کردند.

شاکی پرونده عنوان کرد: در میدان نماز اسلامشهر چشم‌های مرا بستند و پس از اینکه رسیدیم دو نفر دست مرا گرفتند و به یک زیرزمین بردند، در آن زیرزمین چشم‌های مرا باز کردند و چهار صفحه قولنامه برای ماشین من تنظیم کردند و رامین نیز قیمت ماشین مرا از اینترنت در آورد و تحت فشار امضاء کردم.

وی ادامه داد: علاوه بر این قولنامه، چک، مقداری پول نقد و ۲۰ میلیون سفته و خودروی مرا نیز سرقت کردند و مرا نیز رها کردند.

شاکی پرونده گفت: فردای آن روز زمانی که وحید و رامین متوجه شدند که از آن‌ها شکایت کرده ام، خودرو و وسایلم را به من برگرداندند.

در ادامه وکیل شاکی ضمن قرارگیری در جایگاه توضیحات خود را ارائه و تقاضای محکومیت متهمان را کرد.

پس از اتمام توضیحات وکیل شاکی، رامین به دستور قاضی در جایگاه قرار گرفت و ضمن تفهمیم اتهام آدم ربایی و مشارکت در آدم ربایی از وی خواست تا دفاعیات خود را شرح دهد.

رامین ضمن رد اتهام انتسابی بیان کرد: آن شب فرهاد با من تماس گرفت و گفت که به خیابان رزاقی بیا، وی با دامادشان به محل قرار آمد و با صحبت‌هایی که شد قرار بر این شد تا فرهاد به خانه برود و پول مرا بیاورد، اما خیلی طول کشید و در ادامه تنها در محل قرار حاضر شد؛ وی تنها دو میلیون تومان از بدهی خود را آورده بود و گفت که مابقی آن را حلال کنیم.

 
بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: در ادامه با برادرم وحید تماس گرفتم و از آنجایی که حسابرسی‌ها را او انجام می‌داد، از وی خواستم تا در محل حاضر شود. با حضور وحید در محل قرار، من از ماشین پیاده شدم و هنوز پنج دقیقه نگذشته بود که صدای داد و فریاد شنیدم و دیدم که این دو با یکدیگر درگیر شده اند.

رامین عنوان کرد: در ادامه مردم آمدند و آن‌ها را از یکدیگر جدا کردند، من اصلا در جریان این موضوعات نیستم.

در ادامه قاضی خطاب به وحید گفت: با توجه به محتویات پرونده و شکایت شاکی اتهام شما مشارکت در آدم ربایی قرائت و تفهیم می‌شود، آیا این اتهام را قبول دارید؟ دفاعیات خود را شرح دهید.

وحید ضمن قرارگیری در جایگاه و رد اتهام انتسابی بیان کرد: اختلاف حساب ما ۷۰ میلیون بوده و این آقا (شاکی) از سال ۹۵ به ما بدهکار است.

وی ادامه داد: در آن شب فرهاد از ماشین پیاده شد و ضمن فحاشی با قفل فرمان به سمت من حمله ور شد که در ادامه مردم آمدند و ما را از یکدیگر جدا کردند. من قصد داشتم تا با پلیس تماس بگیرم، اما فرهاد ضمن عذرخواهی از من گفت به دلیل اعتیاد گاهی اوقات متوجه نمی‌شود که چه کاری انجام می‌دهد.

وحید بیان کرد: فرهاد در ادامه ماشین خود را بابت بدهیش را به من داد و گفت که فردای آن روز ماشین را به نام من می‌زند، اما در اینترنت متوجه شدم که قیمت ماشین او ۳۵ میلیون تومان است به همین دلیل قبول نکردم، اما فرهاد قول داد تا مابقی پول را نیز بدهد.

وحید افزود: فرهاد از ماشین پیاده شد و رفت و من نیز ماشین را بردم و در پارکینگ فرودگاه مهرآباد گذاشتم، فردای آن روز از کلانتری با من تماس گرفتند و از من خواستند تا در خصوص زورگیری در کلانتری حاضر شوم. فرهاد آنجا به من گفت ماشین را پس بده و من خودم پول تو را خواهم داد، من نیز قبول کردم تا اینکه چند روز بعد از بازپرسی برای من ابلاغیه آمد.

وی گفت: تمامی موارد مطرح شده از سوی شاکی توهمات ذهنی اوست.

در ادامه هیات قضایی برای تصمیم گیری در خصوص این پرونده وارد شور شدند.

میزان

منتشر شده در سه شنبه, 03 دی 1398 11:08

 

 apple1  android1  tel11  insta1

00911556

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش