text1

دوشنبه, 17 ارديبهشت 1403-

آیت‌الله رئیسی اهداف سفر به استان مرکزی را تشریح کرد

سایت حقوقیدیده بان هشتم : به گزارش پایگاه خبری دیده بان هشتم ، آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه به منظور بررسى مسائل قضایى و دیدار با مسئولان، قضات و کارکنان دادگسترى و مردم استان مرکزی به این استان سفر کرد.

 

آیت الله رئیسى، رئیس قوه قضاییه پس از ورود به استان مرکزى براى اداى احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهداى اراک حاضر شد.

وی در جریان حضور در گلزار شهدا، به گفت‌وگو و استماع اظهارات مردمی که در آنجا حضور داشتند، پرداخت.

 
 

آیت الله رئیسی در بدو ورود به اراک در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که هدف و برنامه وى براى سفر به استان مرکزى چیست اظهار کرد: این استان، استان کار و تلاش و فعالیت است و یکى از قطب‌هاى مهم صنعتى کشور است و مردان و زنان سختکوشى دارد.

وی افزود: وظیفه ما اولا سر زدن به همکاران عزیزمان در استان مرکزى و همکاران قضایى خودمان است و دوما بررسى مشکلات دستگاه قضایى در استان مرکزى و دیدار با مردم عزیز، خانواده معظم شهدا، نخبگان استان و مطلع شدن از نگاه‌ها و دیدگاه‌هاى بلند آن‌ها است.

 

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: شرکت در شوراى ادارى و اقتصاد مقاومتى استان و سخن گفتن و سخن شنیدن از لسان مدیران پرتلاش و مشکلاتى از جمله مشکلات زیست محیطى و کارگرى و مسائل دیگرى که استان مرکزى با آن مواجه است، نیز از دیگر اهداف این سفر است.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: به برکت حضور مردم، وجود نخبگان و خانواده شهدا در این استان گام‌هاى بلندى برداشته شده؛ اما مواجه با مشکلاتى هم هست که ان‌شاءالله با حضور نماینده مقام معظم رهبرى در استان آیت الله درى نجف آبادى، استاندار و مسئولین محلى مسائل استان را مرور کنیم که وظیفه ما هم در پیگیرى مسائل استان بیشتر روشن شود.

 
 
 آیت الله رئیسى رئیس قوه قضاییه به منظور بررسى مسائل قضایى و دیدار با مسئولان، قضات و کارکنان دادگسترى و مردم استان مرکزی وارد فرودگاه اراک شد.

 

محمدرضا شهریاری مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه روز گذشته با اشاره به سفر استانی رییس قوه قضاییه به استان مرکزی، بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان، دیدار با قضات وکارکنان دستگاه قضایی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم، علما، روحانیون و اساتید دانشگاه‌ها و نخبگان را برنامه‌های این سفر عنوان کرد.

شایان ذکر است حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای اداری استان نیز در دستور کار این سفر قرار دارد و در پایان این سفر یک روزه، رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای قضایی استان شرکت کرده و مسائل قضایی استان را مورد بررسی قرار خواهد داد.

میزان

منتشر شده در چهارشنبه, 19 تیر 1398 10:28

 

 apple1  android1  tel11  insta1

00911556

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش