Friday, 19 April 2024-
Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1

دیده بان هشتم : رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از برگزاری المپیاد ورزشی وکلا و کارشناسان این مرکز شامل (بانوان و آقایان) در مشهد خبر داد.

 

رئس مرکز وکلا

 

حسن عبدلیان‌پور در نشست خبری امروز درباره برگزاری المپیاد ورزشی وکلا و کارشناسان مرکز مشاوران شامل (بانوان و آقایان)، گفت: المپیادهای صنفی ورزشی از سالیان قبل سابقه داشته است ولی در جامعه حقوقی کشور این اتفاق نیفتاده بود. برای اولین بار است که در جامعه حقوقی کشور نخستین المپیاد ورزشی مرکز وکلا و کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه( شامل بانوان و آقایان) برگزار می شود.

 

وی با بیان این‌که «شغل وکالت از مشاغل سخت است» گفت: این المپیاد به منظور پرکردن اوقات فراغت و استفاده خانواده مرکز وکلای خانواده قوه قضاییه و شناسایی نخبگان ورزش و ترویج منش پهلوانی و توسعه عدالت در ورزش و توسعه دیپلماسی ورزش برگزار می شود.

وی ادامه داد: امسال این مسابقات المپیاد را در سطح وکلا و کارشناسان و مشاوران خانواده مرکز برگزار کردیم و ان شالله بتوانیم در سال اینده در سطح ملی آنرا برگزار کنیم و در سال بعدی هم بتوانیم در سطح بین المللی شدن این موضوع گام برداریم و توسعه دیپلماسی ورزشی را مدنظر قرار دهیم.

 

رئیس مرکز وکلا و مشاوران خانواده قوه قضائیه درباره بودجه برگزاری این المپیاد و با بیان این‌که «این المیپاد در ۶ بهمن‌ماه در مشهد برگزار می شود»، گفت: ما هرچه به امر ورزش و تندرستی مردم اختصاص دهیم سرمایه گذاری است و هزینه ان چنانی ندارد و با توجه به این‌که از امکانات و مجموعه قوه قضاییه در مشهد استفاده می‌کنیم و هتل میلاد مشهد در اختیار ماست و از مجموعه سالن های استان قدس نیز استفاده می‌کنیم و بخشی از هزینه‌ها را اعضای ما تقبل می‌کنند، هزینه‌ای صرف نمی‌شود و مشکلی نیست و با مبالغ کمی توانستیم این کار را انجام دهیم.

 

وی افزود: یکی از کارهایی که در دوران توسعه رخ داده بحث برنامه محوری است و برنامه را تعریف کردیم و مدیریت محور نیست و ادامه دارد؛ حال سال آینده من باشم یا نباشم؛ لذا این المیپاد کار صنفی است که مجموعه خود ما آن‌ را ادامه می‌دهد.

 

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در پاسخ به سوال ایسنا درباره برگزاری آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه گفت: طبق قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، ما سالی یکبار موظف به برگزاری آزمون هستیم و مکاتباتی هم با سازمان سنجش داشتیم و اینطور به ما پاسخ دادند که بعلت برگزاری آزمون‌های متعدد در اسفندماه امکان برگزاری این آزمون را ندارند. بنا شد ثبت نام از داوطلبان آخر امسال انجام شود و آزمون کارشناسان قوه قضاییه مردادماه سال ۱۴۰۲ برگزار شود.


وی در واکنش به مصوبه اتحادیه اروپا علیه سپاه گفت: از ابتدایی که این موضوع اتفاق افتاد، مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضاییه بعنوان تنها نهاد ارایه دهنده خدمات حقوقی در کشور نسبت به آن موضع گیری کرد و ما ساکت نیستیم فردا هم همایشی در محکومیت این موضوع با تمام عزیزانی که در این حوزه دخیلند اعم از مجموعه سپاه و وزارت دفاع برگزار می‌کنیم.

 

وی افزود: ما این موضوع را در محاکم داخلی و بین المللی دنبال می‌کنیم. طبق مستندات ماده ۲ منشور سازمان ملل متحد که کشور ها را از دخالت در امور در کشورهای دیگر منع کرده تصمیم اتحادیه پارلمان اروپا دکه رکن اصلی یک کشور ما یعنی سپاه را تروریست معرفی می‌کند، ناقض تساوی حاکمیت کشور ها و دخالت در امور کشورها و نادیده گرفتن نظم حقوقی منشور سازمان ملل است. ما بیانیه اتحادیه اروپا علیه سپاه را محکوم کردیم و می کنیم و وکلا آن را دنبال می‌کنند.

ایسنا


insta1بروزترین خبرهای حقوقی و قضایی کشور را در صفحه اینستاگرام ما دنبال فرمایید

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش