text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

بسته حوادث 31 اردیبهشت

اقدام عجیب مرد سفیدکوهی با بره میش های وحشی

فرمانده یگان حفاظت از محیط زیست دماوند از دستگیری عامل زنده گیری دو بره میش وحشی در «سفیدکوه» خبر داد.

 

بسته حوادث اصلاحی

 

نقی میرزا کریمی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران از عملیات محیط بانان دماوند جهت دستگیری عامل زنده گیری دو بره میش وحشی خبر داد.

 

رئیس اداره و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: صبح امروز محیط بان گشتی یگان حفاظت این اداره (ضابط دادگستری) در حین دوربین کشی و پایش ضلع غربی منطقه شکار ممنوع کوه سفید متوجه وجود دو بره میش همراه چوپان گله می‌شود که سریعاً به اداره اعلام و تیم پشتیبانی جهت بررسی موضوع به صورت نامحسوس به محل اعزام می‌شود.

 

وی افزود: مأموران بعد از نزدیک شدن به گله و مشاهده بره میش‌های وحشی جهت دستگیری متخلف وارد عمل شده که یک نفر در این راستا دستگیر و به همراه دو بره کشف شده به اداره منتقل می‌شوند.

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست اظهار داشت: فرد متخلف اقرار داشت که در حین زایمان میش وحشی به آن نزدیک شده و بره‌ها را از مادر جدا کرده که در این راستا پرونده‌ای تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع محترم قضائی ارسال می‌شود.

 

میرزا کریمی عنوان داشت: در فصل بهار که فصل زادآوری حیات وحش است از مردم خواستاریم که در صورت مشاهده نوزاد حیات وحش از نزدیک شدن و زنده گیری آنها خودداری کنند.

 

هلاکت قاتل فراری در پاکدشت

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از شناسایی محل اختفاء قاتل فراری و در پی آن درگیری مسلحانه پلیس با وی خبر داد.

 

سردار دلاور القاصی‌مهر ظهر امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: فردی از اتباع افغانستان که در شهرستان‌های ورامین و پاکدشت در پی اختلاف خانوادگی با استفاده از سلاح گرم مرتکب قتل همسر و یکی از دوستان همسرش شده بود، با تلاش شبانه روزی پلیس شناسایی و در یک درگیری متقابل با شلیک پلیس زمین‌گیر شد. وی افزود: متهم پس از تغییر مکرر مکان اختفاء، سرانجام در یکی از مناطق دور افتاده شهرستان پاکدشت خود را در محاصره پلیس دید که پس از دریافت اخطارهای پلیس مبنی بر تسلیم شدن، نامبرده اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد که پس از درگیری متقابل و شلیک پلیس پاکدشت زمین‌گیر شد و جان خود را از دست داد.

 

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: بررسی‌های پلیس حاکی از آن است که انگیزه قاتل در ارتکاب جرم کاملا خانوادگی بوده و در این رابطه پرونده متشکله به مراجع قضایی ارسال و تحقیقات پلیس نیز ادامه دارد.

شهر خبر

insta1بروزترین خبرهای حقوقی و قضایی کشور را در صفحه اینستاگرام ما دنبال فرمایید

منتشر شده در یکشنبه, 31 ارديبهشت 1402 15:41

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش