text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

بسته حوادث 22 آبان

دیده بان هشتم : شنیده شدن صدای مهیب در کیش

لرزش زمین به گونه ای بود که مردم تصور کردند زلزله ای به بزرگی ۴ تا ۵ ریشتر رخ داده است اما در فضای مجازی به سرعت این خبر دست به دست شد که صدای بلندی از سمت پارک آبی اوشن شنیده شده است.

 

بسته حوادث اصلاحی

 

رییس ستاد مدیریت بحران کیش وقوع زلزله را در کیش تایید نکرد.

رییس ستاد مدیریت بحران کیش گفت: لرزشی که حوالی ساعت ١۶ امروز در جزیره کیش احساس شد در سایت ژئوفیزیک دانشگاه تهران ثبت نشده است و ستاد مدیریت بحران هرمزگان نیز این لرزش را ناشی از وقوع زلزله نمی داند.

موضوع همچنان در دست بررسی است تا علت این زمین لرزه مشخص شود.

 

افشای راز قاتل پسر بچه 3 ساله

رسیدگی به این پرونده از یک ماه پیش بدنبال اعلام سفارت افغانستان درباره فرار یک تبعه افغان که مرتکب جنایت در شهر هرات شده است شرو ع شد.

خیلی زود تیمی از کارآگاهان جنایی استان البرز برای شناسایی این متهم فراری دست به کار شدند. تا اینکه این متهم ۴۴ساله روز جمعه در محله کوی کارمندان گوهردشت کرج دستگیر شد.

براساس این گزارش پدر و مادر کودک 3 ساله مدعی هستند که پسر خردسال آنها به دست این متهم کشته شده است .

سرهنگ محمد نادربیگی درباره این پرونده به خبرنگار رکنا گفت: این متهم حدود یک سال پیش دریکی از خیابانهای هرات کودک 3 ساله ای را کشته و فرار کرده آن طور که در متن ماموران سفارتخانه افغانستان آمده این متهم به صورت عمد کودک را کشته است و بعد از فرار باتوجه به شکایت والدین کودک به سفارتخانه متهم تحت تعقیب قانونی قرار گرفته است.

متهم که یک سال زندگی مخفیانه ای را سپری کرده سرانجام توسط کارآگاهان جنایی البرز دستگیر شد این متهم پس از دستگیری مدعی بود که کودک 3 ساله را در تصادف رانندگی کشته است و بعد به خاطر ترس پابه فرار گذاشته است‌ این درحالیست که والدین کودک مدعی،بودند متهم با انگیزه قبلی کودکشان را به قتل رسانده است .

سرهنگ نادربیگی درادامه گفت:در حال حاضر این متهم به شعبه دوم بازپرسی دادسرای مرکزی استان البرز منتقل شده و پس از پایان تحقیقات تکمیلی این متهم تحویل سفارتخانه افغانستان داده می شود تا پس از انتقال به کشور خودش تحت مجازات قانونی افغانستان قرار گیرد .

 

اعتراف به قتل دخترجوان بعد از شکنجه

در تحقیقات مشخص شد که دختر جوان نسترن نام داشت و اهل یکی از شهرهای جنوبی کشور بود. به‌گفته خانواده‌اش، نسترن آخرین بار برای انجام کاری از خانه خارج شده و دیگر برنگشته بود. آنها در این مدت به‌دنبال وی بودند تا اینکه یکی از دوستان نسترن در تهران با آنها تماس گرفت و گفت که دخترشان در بیمارستان بستری است.

پس از آن عموی نسترن به تهران آمد، اما وقتی به بیمارستان رسید که دختر جوان جان باخته بود. با این اطلاعات، تیم جنایی به تحقیق از دوست نسترن پرداختند. وی گفت: نسترن مدتی پیش از مرگ در سایت همسریابی با جوانی به نام ناصر آشنا شد. این مرد به دوستم وعده ازدواج داد و با این وعده باعث شد که نسترن از خانه‌شان در جنوب کشور فرار کند و به ویلای ناصر در شمال کشور برود.

ناصر خودش را عکاس جا زده و با چرب زبانی اعتماد نسترن را جلب کرده بود، اما به محض رسیدن دوستم به ویلای او در شمال، وی را زندانی کرده بود. نسترن قبل از مرگش به من گفت که ناصر در این مدت او را شکنجه می‌کرد، اما در نهایت توانست از غفلت او استفاده و از ویلا فرار کند. او پس از فرار به تهران و خانه من آمد و وقتی دیدم حالش بد است، وی را به بیمارستان بردم که متأسفانه جانش را از دست داد.

با اظهارات دوست نسترن، ‌ناصر که در یک مشاور املاک کار می‌کرد دستگیر شد. در گوشی تلفن همراه او تصاویر و فیلم‌هایی به‌دست آمد که نشان می‌داد وی در داخل ویلایش نه‌تنها نسترن بلکه دختران دیگری را هم شکنجه می‌کرده است.

این مرد اگرچه در بازجویی‌ها اصرار داشت که بی‌گناه است، اما در نهایت، اسرار مرگ دختر جوان را فاش کرد و گفت: وقتی نسترن قدم در ویلایم گذاشت، ماده مخدر شیشه را در آبمیوه حل کردم و به او دادم. وی بعد از نوشیدن آبمیوه حالش بد شد و من قصد کشتن او را نداشتم، فقط به او شیشه دادم که سرحال شود، اما ظاهرا این کار به قیمت جانش تمام ‌شده است. با اعتراف تازه متهم، وی به اتهام قتل بازداشت شده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

شهر خبر

insta1بروزترین خبرهای حقوقی و قضایی کشور را در صفحه اینستاگرام ما دنبال فرمایید

منتشر شده در یکشنبه, 22 آبان 1401 17:35

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش