text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

بسته حوادث 19 مرداد

سیاه ترین رفتار 3 زن در مساجد تهران !

سرهنگ "محمد قاسم طرهانی" اظهار داشت: در پی افزایش سرقت اشیاء قیمتی و اموال شهروندان در مساجد محله کهریزک تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری 171 مصطفی خمینی بر عهده گرفتندو تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

 

بسته حوادث اصلاحی

 

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات و پی جویی های انتظامی مشخصات متهمان که 3 زن بودند را شناسایی کردند افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد 3 زن با حضور در مساجد و ایجاد درگیری های سوری با یکدیگر، از جیب بانوان اموال با ارزش سرقت کرده و متواری می شوند.

 

دستگیری متهم در مسجد و انتقال به کلانتری
این مقام انتظامی با شناسایی محل هایی که متهمان تردد می کردند، گفت: ماموران کلانتری کهریزک در اقدامی پیش بینی شده متهمان را در یکی از مساجد محله کهریزک حین اجرای سناریو خود با همان روش دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

 

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان 23 الی 42 ساله که خود را اتباع کشورهای همسایه معرفی کردند در تحقیقات اولیه به 10 فقره سرقت و جیب بری از خانم ها در مساجد اعتراف و تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند .

 

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دارد در پایان خاطر نشان کرد: این 3 زن جیب بر پس از تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

شلیک های مستانه پدر داماد عروس را سیاهپوش کرد

پدر داماد در مراسم جشن ازدواج پسرش دست به اسلحه و باعث مرگ 2 کودک 6 و 9 ساله در شهریار شد.

 

رسیدگی به این جنایت خونین از ساعت یک بامداد 6 خرداد بدنبال تیر اندازی مرگبار و مصدومیت چند نفر در یک عروسی توسط پدر 61 ساله دریکی از محله های شهریار شروع شد.مجروحین به بیمارستان منتقل شدند وخیلی زود گشت کلانتری در بیمارستان حضور یافت و برابر اعلام پزشک بیمارستان 4 نفر هدف گلوله قرار گرفتند، اول دختر 9 ساله از ناحیه قفسه سینه دچار جراحت شده بود که قبل از حضور در بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

 

دوم زن جوانی 31 که از ناحیه دست چپ مورد اصابت گلوله قرار گرفته است و سوم دختر 7 ماهه از ناحیه دست چپ مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود و چهارم پسر 6 ساله از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود که به بیمارستان بوعلی تهران انتقال داده شد که علی رغم تلاش کادر درمان او هم قربانی این ماجرا شد.

 

به دنبال مرگ دو کودک در این پرونده تیمی از کارآگاهان جنایی پس از بررسی موضوع اقدام به تشکیل سه اکیپ تخصصی کرده و پس از اخذ دستور قضایی از بازپرس ویژه قتل با شگرد های خاص پلیسی عامل این تیراندازی مرگبار به نام اکبر 61 ساله به همراه اسلحه شکاری با یک عدد پوکه آبی رنگ دستگیر شد

 

متهم درتحقیقات جنایی به کارآگاهان گفت: پس از پایان مراسم در تالار جهت جشن پایکوبی به جلو منزلم مراجعه کردیم و من اسلحه شکاری که جواز دارد از منزل آوردم تا برای شادی تیراندازی کنم اما چون مشروب خورده بودم تعادل نداشتم و اسلحه از دستم زمین افتاد و تیر شلیک کرد که منجر به قتل دو نفر شده است .

شهر خبر

insta1بروزترین خبرهای حقوقی و قضایی کشور را در صفحه اینستاگرام ما دنبال فرمایید

منتشر شده در چهارشنبه, 19 مرداد 1401 17:54

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش