text1

جمعه, 10 فروردين 1403-

بسته حوادث 26 اردیبهشت

دیده بان هشتم : بازداشت 6 قدارکش که در بلوار اندرزگو شرارت کرده بودند

 

بسته حوادث2

 

ماموران پلیس با اشراف و کار گسترده اطلاعاتی، مخفیگاه این افراد شرور را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، در 3 عملیات غافلگیرانه و جداگانه هر 6 عامل اصلی این درگیری را در مخفیگاهشان در نقاط مختلف شهر تهران دستگیر کردند.

 

پایان قدرتنمایی در بلوار اندرزگو

 

سرگرد زیدی در ادامه تصریح کرد: متهمان دستگیر شده که همگی دارای سابقه شرارت می باشند، در همان بازجویی های اولیه به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را از این اقدام شرورانه، اختلاف حساب قبلی و قدرتنمایی ذکر کردند.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هر 6 متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند، در ادامه از تلاش ماموران پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر مرتبطان با این پرونده خبر داد.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران خاطر نشان کرد: پلیس اجازه قدرتنمایی به هیچ فرد و یا افرادی که بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره اندازند نخواهد داد.

 

وی در خاتمه از شهروندان خواست: در این رسالت مهم، همیار و همگام پلیس بوده و گزارش های خود را به صورت شبانه روزی از طریق سامانه110 با پلیس در میان بگذارند.


دزدان خشن به دانش آموزان محله خلیج فارس هم رحم نمی کردند


سرهنگ پیمان لطیفی گفت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه دانش آموزان در محله خلیج فارس توسط خودروی سواری با 2 سرنشین رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان را تیمی از ماموران کلانتری 179 خلیج فارس بر عهده گرفتند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.


وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه یکی از متهمان را شناسایی کردند افزود: با اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهم مراجعه و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم در محل دستگیر و خودرو نیز توقیف گردید و در بررسی بعمل آمده از محل دو دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

 

سرقت تلفن همراه با تهدید سلاح سرد


سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران با شاره به اینکه در بازبینی دوربین ها متهم پس از هر بار سرقت با اشاره به دوربین مداربسته در محل با گستاخی لوازم سرقتی را نمایش می داد تصریح کرد: متهم 45 ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت تلفن همراه دانش اموزان در محله خلیج اعتراف و اظهار داشته با همدستی همدست خود با شناسایی سوژه و دانش آموزانی که تلفن همراه داشته با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت می کردند که در خصوص اقدام به نمایش و قدرت نمایی پس از سرقت در جلوی دوربین ها اظهار داشته مواد مخدر مصرف می کنم.

 

سرهنگ لطیفی با اشاره به اینکه با توجه به سرقت های رخ داده و اظهارات متهم تا کنون 10 نفر از مالباختگان شناسایی شدند در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و دستگیری همدست وی ادامه دارد.


شهادت یک پلیس توسط قاچاقچیان سوخت در هرمزگان


سردار غلامرضا جعفری صبح دوشنبه در تشریح جزئیات درگیری شب گذشته با قاچاقچیان در بندرعباس، بیان کرد: مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان بندرعباس شب گذشته در پی کار اطلاعاتی ازانتقال سوخت قاچاق بوسیله یک دستگاه کامیون تانکر مطلع و ضمن هماهنگی و اخذ حکم مأموریت به محور ایسین از توابع شهرستان بندرعباس اعزام و کامیون مورد نظر را در منطقه پاتل مشاهده و با استفاده از علایم هشدار دهنده پلیسی از قبیل چراغ گردان و تابلو ایست با معرفی هویت پلیسی خود و ارائه کارت شناسایی، خودرو را متوقف کردند.


وی افزود: پس از بررسی بارنامه مشخص شد بارنامه جعلی بوده و راننده اقرار کرد محموله سوخت را از اصفهان به مقصد روستای گچین بارگیری و قصد فروش به قاچاقچیان را داشته که حین انتقال خودرو به یگان انتظامی راننده در مسیر انتقال چندین مرحله اقدام به خاموش کردن خودرو کرده و نهایتاً ضمن سرپیچی از دستور مامورین با فاصله ۶ متری از جاده اصلی در شانه خاکی توقف و از ادامه مسیر خودداری می کند.

 

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: در همین حین یک دستگاه خودروی پژو پارس که اسکورت خودرو حامل سوخت بوده به قصد جلوگیری از انتقال خودرو، به صورت خلاف جهت و به صورت عمدی و با سرعت زیاد به سمت مأموران حمله ورشده و ابتدا با یکی از کارکنان برخورد جزئی و با زیر گرفتن احدی دیگر از کارکنان به هویت استوار یکم « رضا احترامی »، منجر به شهادت این مأمور جان برکف انتظامی شد.

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: راننده خودرو پژو پارس به هویت دانیال ج (فرزند راننده کامیون تانکر حامل سوخت) که از ناحیه هر دو پا مورد اصابت گلوله همکاران شهید قرار گرفته است پس از دستگیری در بیمارستان صاحب الزمان بندرعباس، تحت مداوا قرار گرفت.

در این عملیات ۳۰ هزار لیتر گازوئیل گازوئیل قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال نیز کشف و ضبط شد.

 

رکنا

insta1بروزترین خبرهای حقوقی و قضایی کشور را در صفحه اینستاگرام ما دنبال فرمایید

منتشر شده در دوشنبه, 26 ارديبهشت 1401 16:36

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش