text1

شنبه, 11 فروردين 1403-

بسته حوادث

دیده بان هشتم : زلزله‌ای به بزرگی ۴ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین، مناطقی از دریای خزر را لرزاند.

این زلزله امروز (۱۸ مردادماه ۱۴۰۰) ساعت ۵ و۱۸ دقیقه و ۴۲ ثانیه در عرض جغرافیایی ۳۹.۸۱ و طول جغرافیایی ۴۹.۹۵ به وقوع پیوست.

 

بسته حوادث


این زلزله در عمق ۸ کیلومتری زمین رخ داد و هنوز از تلفات جانی و مالی آن گزارشی ارایه نشده است.

براساس این گزارش، این زلزله در ۱۴۵ کیلومتری بیله سوار (اردبیل)، ۱۶۴ کیلومتری جعفراباد (اردبیل) و ۱۶۷ کیلومتری تازه کند(اردبیل) رخ داده است.

 

دختر جوان به دست مادرش کشته شد / کودک شاهد قتل خواهر بود
مادر عصبانی دخترش را با اسلحه کشت.
درگیری مادر با دخترش قتل خونینی را رقم زد. مادر خشمگین حین دعوا با دخترش به سمت وی شلیک کرد و او را کشت.
متهم 61 ساله آمریکایی پس از قتل دختر 29 ساله اش توسط پلیس شناسایی و بازداشت شد و بنا به گفته سخنگوی پلیس این زن با اتهام قتل و خشونت خانگی روبروست.
گزارش های پلیس نشان می دهد که در زمان تیراندازی یک کودک نیز در خانه حضور داشته و شاهد ماجرا بوده و پس از دستگیری متهم جزئیات این جنایت را به پلیس لو داده است.

گفتنی است که پلیس این زن را با قرار وثیقه 500 هزار دلاری دستگیر و تا روز دادگاهی اش به زندان منتقل کرد.

 

داماد مادرزنش را زیر چرخ های ماشینش له کرد ! / بازداشت در مشهد !
پشیمانم! خودم هم نفهمیدم چرا به خاطر عصبانیت و خشم افسارگسیخته در چنین مخمصه هولناکی گرفتار شدم، در حالی که هیچ گاه قصد نداشتم ...
مرد 31ساله ای که در پی حادثه مرگ مادرزنش و با صدور دستور قضایی توسط نیروهای کلانتری قاسم آباد مشهد دستگیر شده است، ماجرای مرگ تلخ مادرزنش را به اختلافات خانوادگی گره زد و به کارشناس اجتماعی کلانتری گفت: از مدت ها قبل اختلافات بین من و همسرم چون غده ای چرکین سر باز کرد و هر روز بیشتر شدت یافت تا جایی که این ناسازگاری ها ریشه عمیقی گرفت و زندگی را بر ما تلخ کرد. اگرچه مشاجرات لفظی و قهر و آشتی های ما پایانی نداشت اما به خاطر فرزندانمان مجبور بودیم با تحمل این شرایط در کنار هم به زندگی ادامه بدهیم تا این که چند روز قبل این بگومگوهای خانوادگی دوباره شروع شد و جر و بحث ها بین من و همسرم بالا گرفت. دقایقی بعد و در میان خشم و غضبی افسارگسیخته با پدرزنم تماس گرفتم و ماجرای درگیری خانوادگی را برایش بازگو کردم اما این ماجرا به پایان نرسید و من در این شرایط غضبناک اشتباه بزرگی را مرتکب شدم.

در آن هنگام همسرم را سوار خودرو کردم و به طرف منزل پدرزنم در بولوار امامیه منطقه قاسم آباد مشهد به راه افتادم. زمانی که به مقصد رسیدم و همچنان مشغول مشاجره بودیم، ناگهان برادرزن 25ساله ام بیرون آمد و در اثنای درگیری شیشه های خودروام را تخریب کرد. در همین هنگام نیز مادرزنم جلوی خودرو ایستاده بود و به مشاجره با من ادامه می داد. پدرزنم با دیدن این وضعیت از من خواست زودتر محل را ترک کنم به همین خاطر یکی دیگر از بستگانمان کودک خردسالی را از مقابل خودرو برداشت. من که دیگر قصد داشتم صحنه درگیری را ترک کنم، پدال گاز را فشردم اما خودرو حرکت نکرد. تازه با سر و صدای دیگران فهمیدم که مادرزنم زیر چرخ های خودرو افتاده است.

این مرد جوان در ادامه ادعاهایش اظهار کرد: من که ترسیده بودم فرار کردم اما مادرزنم در بیمارستان به خاطر ایست قلبی جان خودش را از دست داد. از سوی دیگر من که با شنیدن این حادثه تلخ دچار عذاب وجدان شدیدی شده بودم، با راهنمایی و کمک باجناقم به کلانتری آمدم و تسلیم قانون شدم. شایان ذکر است، با صدور دستورات ویژه ای از سوی مقام قضایی تحقیقات گسترده ای درباره چگونگی این ماجرای تاسف بار و ادعاهای متهم این پرونده جنایی زیر نظر سرهنگ سیدرضا معطری (رئیس کلانتری قاسم آباد) آغاز شده است.

رکنا

insta1بروزترین خبرهای حقوقی و قضایی کشور را در صفحه اینستاگرام ما دنبال فرمایید

منتشر شده در دوشنبه, 18 مرداد 1400 15:38

 

 apple1  tel11  insta1
 وب اپلیکیشن  گوگل پلی 3  بازار2
بله2 ایتا  

گیف جدید دیده بان

ارز - طلا - سکه قیمت ( تومان )
دلار 0
یورو 0
پوند 0
یوان چین 0
دینار عراق 0
دینار کویت 0
درهم 0
لیر 0
سکه بهار آزادی 0
سکه امامی 0
نیم سکه 0
ربع سکه 0
سکه 1 گرمی 0
طلای 24 عیار 0
طلای 18 عیار 0
طلا مثقالی 0
طلا اونس 0
بیت کوین 0
اتریوم 0
مابقی ارزها
دلار کانادا 0
دلار استرالیا 0
دلار نیوزلند 0
دلار سنگاپور 0
دلار هنگ کنگ 0
ریال عربستان 0
ریال قطر 0
ریال عمان 0
فرانک سوییس 0
کرون سوئد 0
کرون دانمارک 0
کرون نروژ 0
دینار بحرین 0
لیر سوریه 0
روپیه هند 0
روپیه پاکستان 0
منات آذربایجان 0
درام ارمنستان 0
لاری گرجستان 0
رینگیت مالزی 0
بات تایلند 0
افغانی 0

Copyright 2019 All Rights Reserved

طراحی سایت خبری توسط نونگار پردازش